۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۲۲۵۲۵
از میان طلاب درس خارج؛

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا دانش پژوه می پذیرد

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) از میان طلاب برای تحصیل در رشته های فقه تخصصی نظام ساز در سال جدید دانش پژوه می پذیرد.
مؤسسه امام رضا

حجت الاسلام حیدر همتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذیرش مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) و گفت: مؤسسه آموزشی امام رضا(ع) تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین رشاد برای سال تحصیلی 97-96 از میان طلاب برای تحصیل در رشته های فقه تخصصی نظام ساز دانش پژوه می پذیرد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) ادامه داد: فقه سیاست، فقه قضاء، فقه بانکداری، فقه اقتصاد و فقه اطعمه و اشربه از رشته های فقه تخصصی ارائه شده در این مؤسسه است و فلسفه اصول، فلسفه علوم انسانی اسلامی، فلسفه فقه و فلسفه دین نیز از محورهای عمومی مؤسسه امام رضا(ع) به شمار می روند.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) گفت: پایان سطوح حوزوی و اشتغال به درس خارج، استعداد و فرصت کافی برای انجام تحقیق و پژوهش و قبولی در مصاحبه علمی از شرایط نام نویسی در این مؤسسه است.

حجت الاسلام همتی با اشاره به مزایای پذیرش در مؤسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) ابرازکرد: از مزایای پذیرش در این مؤسسه حصول جامعیت علمی تسلط هم زمان بر مباحث و معارف سنتی حوزوی و علوم جدید و عصری، کسب تخصص در یکی از رشته های علوم انسانی، حمایت از رساله علمی سطح 3، 4 و 5 و برخورداری از حق پژوهانه است.

وی به شیوه نام نویسی در مؤسسه امام رضا(ع) اشاره و اظهار کرد: طلاب علاقه مند به نام نویسی در این مؤسسه می توانند تا 20 شهریورماه نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09381504277، کانال تلگرام به نشانی https://t.me/feghheHUMANISM ارسال کنند.

مدیر مؤسسه عالی حوزوی امام رضا(ع) ادامه داد: شرکت کنندگان پس از قبولی در مصاحبه علمی برای ورود به مؤسسه، به مدت چندین ماه در دوره آموزشی عمومی شرکت و پس از اتمام دوره و شرکت در مصاحبه علمی نهایی رشته های مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است، طلاب علاقه مند به نام نویسی در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02133900910 داخلی 105 تماس بگیرند یا به مؤسسه عالی امام رضا(ع) واقع در تهران، خیایان مصطفی خمینی(ره) رو به روی بیمارستان سپیر مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ی

 

 

ارسال نظرات