۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۵۲۱۸۵۵
روحانی اهل تسنن لبنان:

شعله امام موسی صدر به روشن کردن راه می پردازد

رییس جمعیت الفت لبنان تصریح کرد که دشمنان نتوانسته اند الگوی امام موسی صدر را مخدوش و شعله نورانی وی را خاموش کنند.
حضور شیخ صهیب حبلی عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت در خبرگزاری رسا

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به سی و نهمین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر گفت: ما در دوران سخت کنونی به اندیشه و الگوی امام موسی صدر به شدت نیاز داریم. با وجود اینکه 39 سال از غیبت وی می گذرد، شعله نورانی این عالم بزرگ همچنان به روشن کردن راه می پردازد.

وی افزود: جریان های مخالف هیچگاه نتوانسته اند اندیشه این عالم بزرگ و دیدگاه جامع ملی وی را مخدوش کنند. امام موسی صدر بر لزوم تحکیم وحدت اسلامی تأکید داشت و می گفت که شیعه و سنی دو دین جدا نیستند بلکه دو مذهب از یک دین به شمار می آیند که بر اساس سیاست از هم جدا شده اند.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: امام موسی صدر همچنین گسترش روابط میان مسلمانان و مسیحیان را پیگیری می کرد و اظهار می داشت که همزیستی اسلامی و مسیحی از ارزش فراوانی برخوردار است.

وی اظهار داشت که برگزاری مراسم بزرگداشت امام موسی صدر به معنای تأکید بر الگوی وحدوی و مبارزه با فتنه ای است که در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی فعالیت کرده و این عالم بزرگ از فتنه به عنوان خطرناک ترین سلاح دشمن یاد می کرد.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره امام موسی صدر همچنین اعلام حمایت و تمسک به الگوی مقاومت در برابر اسرائیلی است که امام موسی صدر از آن به عنوان شر مطلق یاد کرد. هم اکنون در فضای پیروزی ارتش و مقاومت بر تروریست ها در مرزهای لبنان هستیم؛ تروریست هایی که مزدور اسرائیل برای تجزیه لبنان به شمار می آیند./980/ب903/د

ارسال نظرات