۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۲۱۷۲۴
آیت الله نجفی:

حوزه‎های علمیه در برابر توطئه‎ دشمنان نقش فعالی داشته باشند

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خاطرنشان کرد که دشمنان با اقدامات شنیع خود درپی تخریب چهره اسلام هستند و حوزه‎های علمیه نباید در برابر آنان سکوت اختیار کنند.
حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار روحانیان حوزه علمیه امام حسین (ع) از استان واسط و همچنین جمعی از شیعیان کشور آذربایجان و عربستان بر نیکی به والدین تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از عوامل رستگاری و موفقیت انسان مومن نیکی به مادر است.

وی خواستار نشر افکار اسلام اصیل محمدی شد و افزود: طلاب باید تزکیه نفس داشته باشند و عمل را بر گفتار مقدم بدارند.

حضرت آیت الله نجفی شیعیان آذربایجان را به تمسک به اخلاق اهل بیت (ع) دعوت کرد و بیان داشت: شیعیان باید پیرو و مبلغ حقیقی اهل بیت (ع) باشند. زیارت عتبات مقدس مقدمه‎ای برای اصلاح نفس و افزایش تقوای الهی است و یکی از علائم قبولی زیارت، اصلاح خطا و رفتارهای گذشته به شمار می آید.

این مرجع تقلید همچنین در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید حشمت تقی طباطبایی از روحانیان ایرانی به بررسی آخرین تحولات امت اسلامی و خطرهای پیش روی آنان پرداخت و گفت: دشمنان درپی مخدوش کردن چهره اسلام اصیل در نزد جهانیان هستند.

وی افزود: مومنان باید وحدت خود را در برابر نقشه‎های شوم دشمنان حفظ کنند و حوزه‎های علمیه نیز باید در این زمینه‎های نقش فعالی داشته باشند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات