۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۲۱۷۰۲
رییس ستاد بزرگداشت شهدای هفته دولت در خوزستان:

شهدای مدافع حرم الگوی خدمتگزاری برای جامعه هستند

رییس ستاد بزرگداشت شهدای هفته دولت در خوزستان گفت: جوان و جامعه کارمندی شهدای مدافع حرم را تابلوی راهنمایی برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی و خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر بگیرند.
حجت الاسلام سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد بزرگداشت شهدای هفته دولت در خوزستان، پیش از ظهر امروز، در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی و شهدای شاخص کارمند دولت که در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای 8 شهریور از مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: 8 شهریور به عبارتی دیگر سالروز مبارزه با تروریسم و نفاق است و در همین رابطه همایش مشترکی از سوی استانداری خوزستان و شورای هماهنگی تبلیغات درباره شهدای مدافع حرم و شهدای دولت برگزار گردید.

رییس ستاد بزرگداشت شهدای هفته دولت در خوزستان گفت: خصائص فردی شهیدان رجایی و باهنر در حوزه مردم داری، انقلابی و مکتبی بودن، مبارزه با فقر و شرایط اجتماعی و تحولات فکری در جامعه در طی دوره مدیریتی زبانزد بود.

این مقام مسؤول افزود: توجه به شهدای مدافع حرم و نقش آنها در ترویج اندیشه انقلابی و روحیه جهادی برای نسل جوان و جامعه کارمندی بسیار ضروری خواهد بود.

حجت الاسلام سپهر عنوان داشت: جوان و جامعه کارمندی شهدای مدافع حرم را تابلوی راهنمایی برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی و خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران مدنظر قرار دهند.

لازم به ذکر است؛ در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج کارمندی و شهدای شاخص کارمند دولت از خانواده شهیدان مدافع حرم موسوی، کاهکش، نریمیسا و حمید تقدیر و تجیل به عمل آمد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات