۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۲۱۲۴۲

فراخوان حضور در مسجد الاقصی برای مقابله با حملات صهیونیست های افراطی

علمای فلسطین برای رویارویی با حملات شهرک نشینان صهیونیست و ورود اعضای افراطی کنیست(پارلمان) رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این مکان مقدس در روز سه شنبه شدند.
مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای فلسطین در بیانیه ای اعلام کردند که موافقت دولت راستگرا و افراطی رژیم صهیونیستی با ورود اعضای کنیست به مسجد الاقصی، تصمیم تحریک آمیز، غیر قانونی و نامشروعی است که از سوی یک نهاد غیر مسؤول اتخاذ شده است.

این منابع با تاکید بر این که مسجد الاقصی تنها متعلق به مسلمانان است، خاطرنشان کردند که حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی هیچ گونه حقی را برای یهودیان در مسجد الاقصی ایجاد نخواهد کرد.

در این بیانیه بر حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی به ویژه در روز سه شنبه 29 آگوست (7 شهریور) به منظور مقابله با ورود احتمالی یهودیان افراطی به این مکان مقدس تاکید شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز 23 آگوست (اول شهریور) با ورود اعضای کنیست رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در روز سه شنبه موافقت کرد و مقرر شد در صورتی که این برنامه بدون مشکل خاصی اجرا شود، اقدامات دیگری نیز اتخاذ گردد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظرات