۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۲۱۱۷۲

مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «با اجازه بزرگ­ترها بله!»

باشگاه کتاب‌خوانی محیا مسابقه کتاب‌خوانی شهریور ماه را با محوریت کتاب با اجازه بزرگ­ترها بله! خاطرات شهدا در جلسات خواستگاری و ازدواج، همراه با اعطای جوایز برگزار می‌کند.
محیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا باشگاه کتاب‌خوانی محیا مسابقه کتاب‌خوانی شهریور ماه را با محوریت کتاب با اجازه بزرگ­ترها بله! خاطرات شهدا در جلسات خواستگاری و ازدواج، همراه با اعطای جوایز برگزار می‌کند.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در مسابقه در یکی از قسمت‌های زیر و یا تمام قسمت‌ها شرکت کنند:

الف_ بخش عمومی:

تمامی افرادی که کتاب را خریده و در مسابقه شرکت کنند، در قرعه‌کشی عمومی شرکت داده خواهند شد و از نفر برگزیده هم تقدیر خواهد شد.

ب_ بخش هنری:

1_ ارسال دل‌نوشته با اثرپذیری از کتاب (حداکثر در یک صفحه A4

2_ ارسال پادکست و فایل صوتی با اثرپذیری از کتاب و یا خوانش قسمتی از کتاب (حداکثر 4 دقیقه و با فرمت mp3 با اثرپذیری از کتاب پادکست تولید کنید و یا قسمتی از کتاب را با صدای خود ضبط کنید، صدا گذاری کنید و...)؛

3_ قابی برای کتاب (معرفی کتاب در قالب یک پوستر یا عکس همانند نمونه‌های داخل پوستر مسابقه)؛

۴_ کتاب گرام: برای شرکت در این بخش می‌توانید قسمتی از کتاب را که به نظرتان زیبا بود به همراه عکسی از کتاب داخل صفحه اینستاگرام خود گذاشته و صفحه اینستاگرام باشگاه کتاب‌خوانی محیا به آدرس @Mahya313_book را بر روی صفحه خود تگ فرمایید. در پایان مهلت مسابقه عکسی که بیشترین مخاطب را جلب کرده باشد برگزیده خواهد شد.

ج_ بخش تخصصی:

شرکت کنندگان باید مقاله‌ای با موضوع سبک زندگی شهدا با توجه به موضوع کتاب نوشته و ارسال کنند.

نکته بسیار مهم:

شرکت کنندگان برای شرکت در تمام قسمت‌های مسابقه باید کتاب را از باشگاه کتاب‌خوانی محیا تهیه کنند.

چگونگی ارسال آثار:

شرکت کنندگان باید  آثار خود را به شماره موبایل 09395368140 در تلگرام ارسال فرمایند.

مهلت ارسال آثار تا 27 شهریور ۱۳۹۶ است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با آی دی mahya_kanoon@ در تلگرام ارتباط داشته باشند. ضمنا برای تهیه کتاب با 20 درصد تخفیف و به قیمت 6500 تومان به آی‌دی mahya_kanoon@ در تلگرام پیام دهید./۹۲۵/ ت ۳۰۳/ش

 

 

ارسال نظرات