۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۱۸۳۰۹
مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ خبر داد؛

استقبال کاربران از فیلم های کارگاه های آموزشی فضای مجازی پاک

حجت الاسلام کریم زاد با اشاره به برگزاری موفق سومین همایش فضای مجازی پاک در سال ۹۵ از استقبال کاربران شبکه ویدیویی آپارات نسبت به فیلم های کارگاه های این همایش خبر داد.
حجت الاسلام کریم زاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام مهدی کریم زاد رییس اداره امور همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه فضای مجازی فرصتی است که باید همه از آن به بهترین شکل استفاده کنند، اظهار کرد: روحانیان که افسران ترویج دین هستند باید در این فضا فعال بوده و بهترین استفاده را از این ظرفیتی که مدتهاست به وجود آمده داشته باشند و در چنین عرصه‌ای که دشمن به گسترش فعالیت‌های ضد دینی و ضد ارزشی می‌پردازد، به شبهات پیش آمده برای جوانان پاسخگو بوده و راهنمای آنها باشند.

وی افزود: سال گذشته سومین همایش ملی فضای مجازی پاک با همکاری مراکز و نهادهای تخصصی حوزوی و دانشگاهی کشور در همین راستا برگزار شد که در حاشیه این همایش کارگاه های آموزشی برای مهارت و دانش افزایی مبلغان و جامعه علمی کشور برپا و با استقبال طلاب و دانشجویان مواجه شد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بلاغ با اشاره به اهمیت استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی اظهار داشت: جهت در دسترس قرارگرفتن محتوای این کارگاه ها و استفاده از ظرفیت شبکه های ویدویی داخلی فیلم های کارگاه های این همایش بصورت کلیپ های چند دقیقه ای در سرویس اشتراک ویدیوی آپارات منتشر شد.

وی ادامه داد: تاکنون نزدیک ۴۰۰ کلیپ کوتاه از این کارگاه ها منتشر شده است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته که بازدید نزدیک به نیم میلیون کاربر گویای این مدعاست./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات