۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۱۷۶۶۹
با سخنرانی رییس سازمان بسیج مداحان؛

دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی در قم آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی با حضور بیش از ۱۵۰ مربی نوگل حسینی در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت شهر مقدس قم برگزار شد.
دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مربیان نوگل حسینی با حضور بیش از 150 مربی نوگل حسینی در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام نظری، مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مداحان کشور در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در این دوره آموزشی مباحث فنی و اصول کلاس داری تدریس می شود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: بخش دیگر این دوره برگزاری کارگاه آموزشی و عملی برای مربیانی است که تمایل به شرکت در این کلاس را داشته باشند.

مسؤول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مداحان کشور خاطرنشان کرد: بعد از اتمام دوره، همه مربیان نوگل حسینی عضو یک کانال در فضای مجازی می شوند و نکات آموزشی در طول سال در اختیار مربیان قرار خواهد گرفت.

در ادامه محمد فراهانی، رییس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: ذاکری و مداحی فضایل بسیاری بالایی دارد و براساس روایات، از ذاکری اهل بیت(ع) منصب بالاتری وجود ندارد.

وی افزود: اخلاص و صداقت دو ویژگی و خصوصیت مهم مربیان است و اگر کسی این خصوصیت ها را نداشته باشد، کار او بی ثمر خواهد بود.

گفتنی است در این دوره آموزشی کلاس های روش تدریس نوگلان حسینی، جذاب سازی کلاس ها، اصول تربیتی بازی و سرگرمی و کارگاه های آموزشی برگزار می شود./840/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات