۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۱۶۶۱۷

اقدام قضایی شبکه الجزیره علیه رژیم صهیونیستی

شبکه الجزیره قطر با محکوم کردن تصمیم رژیم صهیونیستی برای تعطیلی دفتر این شبکه در شهر قدس اشغالی، تأکید کرد که اقدامات قانونی و قضایی در این باره انجام خواهد داد.
شبکه الجزیره قطر

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه الجزیره تصمیم رژیم صهیونیستی برای تعطیلی دفتر این شبکه در قدس اشغالی را محکوم و از اظهارات «ایوب قرا» وزیر ارتباطات این رژیم مبنی بر اینکه این تصمیم همسو با تصمیمات چهار کشور عربستان، مصر، امارات و بحرین اتخاذ شده است، ابراز شگفتی کرد.

الجزیره همچنین تأکید کرد که این تصمیم رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات هفته گذشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم است که الجزیره را به تحریک به خشونت در جریان پوشش اخبار مربوط به حوادث اخیر مسجدالاقصی متهم کرده بود.

این شبکه قطری با اشاره به تلاش اخیر گروهی از شهرک‌نشینان برای یورش به دفاتر الجزیره، تأکید کرد که اقدامات قانونی و قضایی درباره تصمیم رژیم صهیونیستی برای تعطیلی دفتر الجزیره در قدس اشغالی اتخاذ خواهد کرد و علاوه بر آن به پوشش مستمر حوادث اراضی اشغالی فلسطین بر اساس ضوابط کاری و حرفه‌ای رسانه‌ای ادامه خواهد داد.

تعطیلی شبکه الحزیره، یکی از شروط چهار کشور تحریم‌کننده قطر بوده است. این کشورها می‌گویند قطر با استفاده از این شبکه، علیه دیگر کشورهای عربی سیاه‌نمایی کرده است.

همزمان، رژیم صهیونیستی نیز با متهم کردن قطر و الجزیره به حمایت از حماس و مقاومت فلسطینی، از فشار به دوحه حمایت کرده است./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات