۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۱۵۹۱۲
آیت الله نجفی:

درهای حوزه علمیه نجف برای پاسخگویی به شبهات باز است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف بر ضرورت هوشیار جوانان نسبت به دسیسه‎های شوم دشمنان که درپی ترویج الحاد در جهان هستند، تاکید کرد.
آیت الله بشیر نجفی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از شیعیان استان بابل، دانشجویان دانشگاه‎های مختلف و اعضای بسیج مردمی با حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار بر ضرورت تمسک به مسیر اهل بیت (ع) تاکید کرد و گفت: مسلمانان باید اسلام اصیل و صحیح را از مکتب اهل بیت (ع) فراگیرند.

وی جوانان را به کسب علم تشویق کرد و اظهار داشت: جوانان با تلاش و جدیت بیشتر در کسب علم می‎توانند عراق را در زمینه‎های مختلف علمی و فنی اعتلا بخشند.

این مرجع تقلید خواستار هوشیاری جوانان نسبت به نفوذ افکار پلید دشمنان به عراق شد و بیان داشت: دشمنان درپی تزریق افکار شوم و خطرناک خود علیه اسلام و ملت عراق نظیر الحاد و دوری از خداوند متعال به جوانان هستند.

وی ادامه داد: درب حوزه‎های علمیه برای پاسخگویی به هرگونه شبه پراکنی دشمنان علیه اسلام اصیل باز است.

حضرت آیت الله نجفی خاطرنشان کرد: در زمانی که جریان‎های تکفیری و دشمنان اسلام درپی گسترش فتنه و اختلافات طائفه در کشورهای اسلامی هستند، مسلمانان باید صلح و محبت را ترویج و به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی کنند.

وی تاکید کرد که روحانیان و علمای اسلام با همه توان درحال ترویج اسلام اصیل محمدی (ص) و برگرفته از سیره اهل بیت (ع) در جهان اسلام هستند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات