۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۱۵۵۲۴
در دهه کرامت؛

چاپ دوم کتاب «بر مدار آفتاب» روانه بازار نشر شد

این اثر در هفت فصل، با ارائه گوشه‌ هایی مستند و روایی و تاریخی از حیات طیبه امام رضاعلیه السلام تدوین شده است.
مدار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نشر معارف، چاپ دوم کتاب «بر مدار آفتاب: ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی» با تدوین حجت الاسلام محمدحسین پورامینی منتشر شد.

همگونى زندگی رهبران دینی با مردم، لازمه تربيت و الگوپذيرى است؛ زیرا مهم‌ترين بخش تبليغى يك رهبر، سیره عملى اوست. رفتار و کردار معصومان علیهم السلام همچون چراغ و نوری است که زندگی در پرتو شعاع نور ایشان زیبا و فرح‏بخش می‌گردد و پیامبر اکرم و عترت پاک او به عنوان بهترین اسوه و الگو، کانون حیات سعادتمند بشریت‌اند و همگان می‌توانند ابعاد گوناگون زندگی، حتی جزئی‌ترین آن را از سیره و سنّت ایشان استخراج کنند و رهنمای حیات خود، از ولادت تا وفات قرار دهند.

این اثر در هفت فصل، با ارائه گوشه‌ ایی مستند و روایی و تاریخی از حیات طیبه امام رضاعلیه السلام در ساحت‌های ارتباط با خدا، حجّت خدا، خود، خانه و خانواده، جامعه، بهداشت و جامعه، بر آن است تا سبک زندگی مؤمنانه را بیان کند تا همگان بر مدار آن، شیوه زیستن را مشق نمایند. منتشر شد.

نشر معارف  چاپ دوم  کتاب «بر مدار آفتاب: ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی» را در 156 صفحه و قطع پالتویی به قیمت5500 تومان منتشر کرده است./ 925/ د 102/ش

ارسال نظرات