۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۵۱۰۹۹۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

بودجه‌های مصوب برای ماموریت‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی بسیار اندک است

حجت الاسلام نوری‌زاده با بیان اینکه مردم مهمترین سرمایه تبلیغات اسلامی هستند، گفت: متاسفانه بودجه‌‌ای که برای تبلیغات اسلامی اختصاص یافته با ماموریت‌هایی که این سازمان بر عهده دارد به هیچ عنوان همخوانی ندارد.
حجت الاسلام نوری زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید تبلیغات اسلامی شهرری که در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: حوزه فرهنگ حوزه تعامل اندیشه‌ها و افکار است.

وی افزود: امروز انجام کار فرهنگی با وجود فعالیت شبانه روزی دشمن و استفاده او از امکانات و ابزارهایی که در دست دارد به مراتب سخت‌تر از گذشته است.

حجت الاسلام نوری‌زاده ادامه داد: امروز لازم است تبلیغات اسلامی با همه ظرفیت‌های آشکار و پنهانی که در اختیار دارد با همکاری همه نهادها، ارگانها و کسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت دارند در زمینه فرهنگی به صورت جبهه‌ای در مقابل صف آرایی دشمن ایستاده و کار فاخر انجام دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: متاسفانه امروز ضریب نفوذ موبایل بیش از ضریب نفوذ قرآن و معارف دینی در خانواده‌ها است و این نشان از عملکرد ضعیف حوزه فرهنگی ما در برابر فعالیت‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمن دارد.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات اسلامی در کنار دیگر نهادها مهمترین اقدامات فرهنگی را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن انجام می‌دهد، گفت: تبلیغات اسلامی با وجود 92 هزار هیات مذهبی در سراسر کشور، 50 هزار مبلغ در کل کشور، فعالیت موسسات وابسته مانند حوزه هنری، دانشکده صدرا و بسیاری دیگر کارهای فاخری در زمینه امور فرهنگی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام نوری‌زاده ادامه داد: در امر تبلیغ تبلیغات اسلامی از امکانات موجود منبر و جاذبه‌های نوین مانند فضای مجازی بهره‌های خوبی برده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به اینکه مردم مهمترین سرمایه تبلیغات اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: متاسفانه بودجه‌‌ای که برای تبلیغات اسلامی در نظر گرفته شده با توجه به ماموریت‌هایی که این سازمان بر عهده دارد به هیچ عنوان همخوانی ندارد./202/813/ب1

ارسال نظرات