۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۱۰۵۰۸

مسیح مصلوب بر دیوار مسجد «لانگ آیلند» نیویورک آمریکا

پلیس در یکی از شهرهای ایالت نیویورک از آویخته شدن تابلوی به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح(ع) بر حصار دیوار مسجد و مرکز اسلامی جزیره «لانگ آیلند» به عنوان یک اقدام تبعیض مذهبی خبر داد.
صلیب مسیحیت

به گزارش خبرگزاری رسا، پلیس شهرستان «ناساو» در ایالت نیویورک آمریکا روز گذشته از آویخته شدن تابلوی به صلیب کشیده شدن حضرت مسیح(ع) بر حصار دیوار مسجد و مرکز اسلامی جزیره «لانگ آیلند» به عنوان یک اقدام تبعیض مذهبی خبر داد.

به گفته بازرسان پلیس، یکی از اعضای این مرکز اسلامی در ناحیه «هیلساید» در جزیره لانگ آیلند ساعت سحرگاه  روز جمعه، متوجه این تابلو شده و حادثه را به پلیس گزارش داده بود.

«آیدید علی»، یکی از اعضای مرکز اسلامی هیلساید با بیان اینکه احتمالا فرد عامل این اقدام از اعتقاد مسلمانان به حضرت مسیح اطلاعی نداشته است، گفت:‌ به عنوان یک مسلمان، حضرت مسیح را دوست دارم و همه مسلمانان ایشان را به عنوان پیامبر خود دانسته و دوستش دارند و این در حالی است که بسیاری از مسیحیان این را نمی‌دانند.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از فرد عامل این اقدام اسلام‌ستیزانه خواست در مورد اعتقادات مسلمانان بیشتر تحقیق کند.

این شورا در بیانیه‌ای نوشت: تبعیض ممکن است انگیزه این حادثه بوده باشد اما این حادثه به عامل آن و مردم آمریکا خواهد آموخت که مسلمانان تا چه اندازه به حضرت مسیح(ع) اعتقاد داشته و دوستش دارند.

پلیس در حال بررسی این حادثه بوده و از تمام کسانی که اطلاعاتی در این مورد دارند، خواسته است به پلیس گزارش دهند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات