۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۰۹۸۸۲
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی خبر داد؛

برگزاری طرح نشاط معنوی در ۳۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی گفت: طرح نشاط معنوی از امروز در ۳۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی آغاز شده که تا ۲۶ مرداد ماه ادامه دارد.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام منصور هاشمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری، اظهار داشت: طرح نشاط معنوی از امروز در 37 بقعه متبرکه خراسان جنوبی آغاز شده که تا 26 مرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این طرح برنامه‌های متفاوت و متنوعی برگزار می‌شود، گفت: همچنین طرح نشاط معنوی یک روزه نیز در قالب اردوهای یک روزه در 14 بقعه استان برگزار خواهد شد و کودکان و نوجوانان که وارد این طرح می‌شوند به اردوهای یک روزه خواهند رفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌ جنوبی با بیان این که در طرح نشاط معنوی 22 نفر مبلغ اعزامی از قم حضور دارند، افزود: علاوه بر مبلغان غیربومی، روحانیان بومی نیز در این طرح شرکت می‌کنند و تمام برنامه‌های این طرح پوشش داده خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: کلاس‌های ورزشی، مهارتی، اردویی، آموزشی، مشاوره‌های چند رسانه‌ای، احکام، اخلاق و قرآن از جمله کلاس‌هایی است که در این طرح برگزار می‌شود.

وی تربیت نسل جوان و نوجوان که حافظ انقلاب و اسلام باشند را یکی از اهداف این طرح دانست و ادامه داد: زائران و مجاوران تاکنون از برنامه‌های اداره کل اوقاف در بقاع متبرکه استان استقبال خوبی داشته‌اند و امید داریم این استقبال همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان جنوبی به طرح ضیافت الهی در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: این طرح در 49 بقعه متبرکه استان برگزار شد که بیش از یک هزار و 970 جلسه در این طرح برگزار شده است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه خراسان جنوبی 98 بقعه دارد، اظهار کرد: بیش از 352 هزار و 500 نفر زائر در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان حضور پیدا کردند./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات