۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۵۰۹۵۲۳
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

روحیه شهادت طلبی هجمه های دشمنان را خنثی می کند

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب گفت: امروز آنچه اسلام و انقلاب را تداوم می بخشد روحیه ایستادگی و استکبار ستیزی و تقویت نیروهای انقلابی است بنابراین باید روحیه ایثار و شهادت به واسطه اشاعه مکتب شهدا در جامعه تقویت گردد.
حجت الاسلام کرمی نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به همت حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب سلسله جلسات دیدار با خانواده شهیدان شرفی، پورحیدریان و باقری عصر روز چهارشنبه با حضور مدیر مدرسه علمیه و طلاب برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در این دیدار، ابراز داشت: هر کس راه شهدا و اهداف شهدا را تضعیف کند خیانت به انقلاب و خون شهدا کرده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد:  آزادی و امنیت نظام را مدیون خون شهدا و مجاهدت های آنها هستیم.

وی در ادامه افزود: بر مردم و مسؤولان واجب است که خانواده های شهدا را احترام و دلگرم کرده و نباید به واسطه حرف و سخن و حتی با عمل آنها را دلسرد کنیم.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امروز استکبار جهانی درصدد تضعیف فرهنگ شهادت و ایثار در نظام بوده تا به واسطه این مهم انقلاب و اسلام را به انحراف بکشاند.

وی در ادامه یادآور شد: تا زمانی که شهدا و فرهنگ شهادت در جامعه و در بین نسل جوان وجود دارد هجمه های دشمنان کارساز نبوده و انقلاب در امان است.

حجت الاسلام کرمی نیا تأکید کرد: امروز آنچه اسلام و انقلاب را تداوم می بخشد روحیه ایستادگی و استکبارستیزی و تقویت نیروهای انقلابی است، بنابراین باید روحیه ایثار و شهادت به واسطه اشاعه مکتب شهدا در جامعه تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب عنوان داشت: اتاق فکرهای دشمنان انقلاب به واسطه بصیرت و ایستادگی رهبر معظم انقلاب و تزریق روحیه شهادت طلبی از هم پاشیده شده و راه به جایی نخواهد برد.

استاد حوزه علمیه در پایان ابراز کرد: طلاب و روحانیان رهبران دینی و ادامه دهنده مکتب ائمه اطهار (ع) هستند و باید ترویج مکتب شهدا و تکریم از خانواده های شهدا را واجب و مهم دانسته و نسبت به تحقق این امر اهتمام ویژه داشته باشند./۸۵۷/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات