۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۰۸۸۴۶

دوره آموزشی فن خطابه ویژه خواهران طلبه لرستان برگزار شد

مدیر مؤسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان لرستان گفت: دوره آموزشی فن خطابه ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان هم اکنون در دو حوزه در حال برگزاری است.
خواهران طلبه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: دوره آموزشی فن خطابه ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در 160 ساعت برگزار می شود، افزود: در این مقطع زمانی فشرده طلاب روشهای تبلیغ کارآمد و اثرگذار را فرا می گیرند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی تبلیغی هم اکون در دو حوزه فاطمیه و معصومیه(س) خرم آباد در حال برگزاری است.

وی سخنرانی و چگونگی برگزاری تبلیغ اثرگذار در منابر، توجه به مخاطب و محورهای سخنرانی را از جمله سرفصلهای آموزشی دوره فن خطابه عنوان کرد.

مدیر مؤسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان لرستان با بیان اینکه شناسایی طلاب توانمند در حوزه های  مدیریت، تبلیغ، تدریس و پژوهش از اهداف مهم برگزاری دوره آموزشی فن خطابه است، بیات داشت: پس از شناسایی افراد با استعداد در این حوزه ها برنامه ریزی آموزشی و کاری برای طلاب در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی فن خطابه ویژه طلاب مدارس علمیه برادران استان لرستان نیز برگزار می شود، گفت: این دوره نیز 31 تیر تا 16 مرداد برگزار خواهد شد./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات