۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۰۶۹۰۷
تولیت حوزه علمیه امام حسین شهرری:

حمله موشکی سپاه بیانگر قدرت مقابله ایران با هرگونه تهدید است

آیت الله حسینی مازندرانی گفت: حمله موشکی سپاه به مواضع گروهک تروریستی تکفیری داعش، نشان داد که ایران به عنوان قدرت برتر منطقه توانایی مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت ملی را دارد.
مازندرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید رضا حسینی مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری، امروز در جمع طلاب و مردم در مسجد امام حسین(ع) شهرری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک تروریستی تکفیری داعش، نشان داد که ایران به عنوان قدرت برتر منطقه توانایی مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت مردم ولایی و انقلابی ایران را دارد.

وی افزود: این اقدام شجاعانه سپاه، دل تمام دوستان و داغدیدگان حمله تروریستی مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل را شاد کرد.

تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی قدرتمند، به روز و با مهارت است، ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبروی ولی فقیه و نظام اسلامی است عشق و اراده مردم به دلاورمردان سپاه در پی این حمله موشکی به مواضع داعش، نسبت به گذشته افزایش یافت.

آیت الله حسینی مازندرانی درباره نقش برجسته و ارزشمند نیروهای نظامی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش تاثیرگذاری را تداوم و استمرار انقلاب اسلامی تا به امروز داشته است.

این استاد اخلاق درباره هوشمندی و آینده نگری رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: ارزش و اهمیت کلام رهبری برای نسل امروز امری واضح و آشکار است زیرا محقق شدن کلام ایشان برهمگان روشن و ثابت شده است، زمانی که معظم له بارها به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا اشاره داشتند هرچند عده‌ای مدام شعار سازش سر می‌دادند اما در نهایت صدق کلام ایشان در قضیه برجام و مذاکرات هسته‌ای، برای همگان روشن شد.

این مفسر قرآن کریم درباره حادثه اخیر تروریستی تهران، گفت: با عنایت الهی عاملان آن جنایت کور، جواب محکمی از سوی سپاه پاسداران دریافت کردند اما باید بدانند، هرگز چنین اقدامات خبیثانه‌ای علیه ایران و انقلاب اسلامی، بی جواب نخواهد ماند.

آیت الله حسینی مازندرانی با اشاره به روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: هرسال شاهد حضور پرشور و گسترده مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس هستیم و چون نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل تنها رضایت الهی بود به همین سبب حضور مردم در برنامه‌های انقلاب، سال به سال بیشتر می‌شود./۲۰۲/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات