۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۰۶۸۱۶

برگزاری دوره تربیت مبلغ در کربلا

موسسه وارث الانبیا تحت اشراف آستان مقدس حسینی دوره 3ساله تربیت مبلغ در کربلا برگزار می‎کند.
دوره تربیت مبلغ در کربلا  دوره تربیت مبلغ در کربلا  دوره تربیت مبلغ در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ منجد مدیر موسسه وارث الانبیا در گفت‎وگو با خبرنگاران به فعالیت‎های این موسسه اشاره کرد و گفت: تربیت مبلغان و نخبگان جهت نشر معارف  اهل بیت (ع) در حوزه بین الملل یکی از وظایف موسسه وارث الانبیا است. موسسه برای آموزش به مبلغان و نخبگان از شیوه‎های فشرده و کارآمد آموزشی حوزوی و دانشگاهی استفاده می‎کند.

مدیر موسسه وارث الانبیا تصریح کرد: مبلغان با حضور در مناطق و کشورهای مختلف ضمن تبلیغ دین مبین اسلام با افکار منحرف و مخالف با عقاید و اخلاق دینی مقابله می‎کنند.

وی ادامه داد: موسسه، کتاب‎های در زمینه‎های فقهی، عقایدی، تفسیر، تلاوت، حفظ قرآن، سیره اهل بیت (ع)، نهج البلاغه، سخنرانی و فنون تبلیغی را به زبان‎های انگلیسی و فارسی آموزش می‎دهند.

حجت الاسلام منجد دوران تحصیل در موسسه را 3 سال دانست و اظهار داشت: سن دانش آموختگان بین 15 تا 30سال، فارغ تحصیل از دبیرستان و امکان حفظ قرآن و نهج البلاغه از شروط تحصیل در موسسه وارث الانبیا است.

وی بیان داشت: موسسه وارث الانبیا از کشورهای مختلف جهان طلبه می‎پذیرد و اکنون 10تن از نیجریه و 10تن از ساحل العاج در حال تحصیل هستند.

مدیر موسسه وارث الانبیا در رابطه با تسهیلاتی که به دانش آموختگان ارائه می‎شود، گفت: تحصیل در موسسه رایگان است و برای رفاه حال دانش آموختگان اسکان، شهریه و غذا به آن‎‎ها اعطا می‎شود و همچنین در صورت موافقت مدیر موسسه آستان مقدس حسینی هزینه ویزا و سفر طلاب خارجی را نیز متقلب می‎شود

مصطفی مجید از طلاب ایرانی شرکت کننده در دوره‎های آموزشی موسسه وارث الانبیا در این رابطه گفت: فضای تحصیلی به علت حضور در جوار مرقد مطهر ائمه اطهار (ع) بسیار مناسب است و موسسه خدمات مختلفی را برای جذب دانش آموختگان می‎دهد.

گفتنی است که موسسه وارث الانبیا تحت اشراف آستان مقدس حسینی فعالیت می‎کند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات