۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۵۰۴۴۶۸

انتشار چاپ نهم کتاب در محضر روح الله (۳): نصایح (برگرفته از آثار امام خمینی)

آنچه در کتاب «نصایح» آمده، گزیده ای از سخنان حضرت روح اللّه(ره) است که می تواند نیازهای روحی نسل جوان کشورمان را سیراب سازد.
نصایح

به گزارش خبرگزاری رسا، نشر معارف چاپ نهم کتاب در محضر روح الله (3): نصایح (برگرفته از آثار امام خمینی) را با تنظیم و تدوین دکتر حسن قدوسی زاده منتشر کرده است.

 در معرفی این کتاب چنین می خوانیم:

آنچه در کتاب «نصایح» تقدیم شما گردیده، گزیده ای از سخنان حضرت روح اللّه(ره) است که در کتب اخلاقی ـ عرفانی ایشان، مانند پرتوهای خورشید می درخشد و می تواند نیازهای روحی نسل جوان کشورمان را سیراب سازد. سطر سطر کتاب های چهل حدیث، شرح حدیث جنود عقل و جهل تفسیر سوره حمد و آداب الصلاة حضرت امام مانند دارویی است که قلوب تشنگان، عطش گونه بی قرار رسیدن به آن اند.

اما در بین این سطور، بعضی سطرها و مطالب، نورانی تر و سیراب کننده تر به نظر می رسند. این قِسم آخر تحت عنوان «نصایح» تنظیم و تدوین گردید تا قلوب تفدیده جوانان تشنه نصایح را مشروب سازد و تشویقی باشد برای آنها که مراجعه مکرر به کتاب های اخلاقی حضرت امام را وظیفه خود بدانند. چرا که اگر به دنبال تطهیر قلوب خود هستند، مطالب برگرفته از قلب مطهر حضرت روح اللّه، دارو و درمان آنهاست.

نشر معارف چاپ نهم کتاب در محضر روح الله (3): نصایح (برگرفته از آثار امام خمینی) را در120 صفحه با قیمت 5200 تومان در بهار 1396 منتشر کرده است./925/ د 102/ش

 

ارسال نظرات