۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۰۴۰۲۰
آیت الله صفایی بوشهری:

حادثه تهران خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند/ راه امام انقلابی بودن و عدم سازش با دشمن است

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در تامین امنیت، گفت: این حوادث هیچ خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بوشهر با محکوم کردن عملیات تروریستی اخیر در تهران، گفت: این عملیات نشان از جنایت و بی هویتی و استعماری بودن شبکه های جنگ نیابتی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به سفر اخیر ترامپ به عربستان اظهار داشت: در سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان تصمیم گرفتند که خط مقاومت برای رژیم اشغالگر قدس شکسته شود و ایران مورد تعرض همه جانبه قرار گیرد، به همین دلیل تصمیم گرفتند در عرصه های مختلف بین المللی خط مقاومت مورد تحریم در مجامع حقوق بشری محکوم و فضای ملی دچار ناامنی شود.

خطیب جمعه بوشهر افزود: این عملیات تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی کور و جنایتکارانه و در جهت اهداف استکبار است و مقصر اصلی این جنایات آمریکا و دست های مزدور آن در منطقه به رهبری آل سعود است از این رو یکی از کشورهای عربی وقتی این رفتارها را نمی پذیرد آن را محاصره می کنند.

وی افزود: جهان امروز استکبار به رهبری آمریکا و عیادیش رژیم صهیونیستی مبتلا شده که به دنبال چپاول ثروت ها و سطله بر کشورها هستند تا کشورهایی مثل ایران هویت خود را از دست بدهد. آنها اقدامات عربستان را تایید می کنند اما ایران را به حمایت از تروریسم محکوم می کنند؛ بزرگترین تروریست در منطقه آمریکا است.

آیت الله صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور اظهار داشت: این عملیات هیچ خللی در اراده مردم ایجاد نمی کند چراکه این مردم شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستند و شعار آنها هیهات منا الذله است.

امام جمعه بوشهر به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان اشاره کرد و بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن راه امام یکی از مهمترین اصول انقلاب است و راه امام و ارزش های امام بایستی زنده بماند؛ راه امام انقلابی بودن و عدم سازش است.

آیت الله صفایی بوشهری بر وحدت کلمه در بین مردم تاکید کرد و ابراز داشت: وحدت کلمه یک اساس است و مسؤولان در جهت تحقق آرمان ها و ارزش ها به ویژه در حوزه اقتصاد تلاش بیشتری داشته باشند و از طرفی مردم نیز وحدت اسلامی را زیر سایه مقام معظم رهبری حفظ و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران محصول خون شهدای صدر اسلام و الان است و برای تحقق آن شهدا و جانبازان زیادی را داده ایم، همین مساله نباید سبب شود که مردم آرمان ها و ارزش ها را فراموش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین در ادامه سخنان خود فرا رسیدن میلاد امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت./۲۰۱/۸۳۳/ب۱

ارسال نظرات