۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۰۳۸۱۴

مروری بر کتاب «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»

دفتر نشر معارف کتاب «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» را با گرداوری و تدوین احسان بابایی منتشر کرده است.
 کتاب «بایسته‌های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری»

به گزارش خبرگزاری رسا، دفتر نشر معارف کتاب «بایسته های تبلیغ از منظر مقام معظم رهبری» را با گرداوری و تدوین احسان بابایی منتشر کرده است.

در این اثر تلاش شده است تا دیدگاه های رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت‏ الله خامنهای ـ که خود از سرآمدان و الگوهای تبلیغ دینی در شکل و محتوا محسوب می ‏گردد ـ در زمینه بایسته های تبلیغ ارائه شود.

سرفصل های مهم توصیه های ایشان خطاب به مبلغین دینی عبارت است از: اهمیت و جایگاه تبلیغ، شرایط مبلغ مانند خودسازی و رشد اخلاقی و علمی، بایسته های تبلیغ، محیط های تبلیغی مختلف مانند مسجد، دانشگاه، امامت جمعه، محیط نظامی، محیط رسانه ای و مجالس عزای سیدالشهدا(ع)، مسئولیت مبلغین در خرافه زدایی و بدعت‏زدایی، صیانت از وحدت اسلامی و در نهایت، بایسته های نحوه ارتباط با نظام اسلامی.

این کتاب در هفت فصل تدوین شده است: «اهمیت و جایگاه تبلیغ»، «شرایط کلی مبلّغ»، «بایسته های تبلیغ»، «محیط های تبلیغی»، «خرافه زدایی و بدعت ستیزی»، «وحدت اسلامی» و «تبلیغ و نظام اسلامی».

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این کتاب اینجا را کلیک کنند./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات