۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۰۲۹۷۷

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در هند

مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی شب گذشته و امروز در شهرهای مختلف هند برگزار شد.
مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در هندوستان

به گزارش خبرگزاری رسا، در مراسم بزرگداشت و سالگرد امام خمینی در هند، با حضور ایرانیان مقیم، دانشجویان و علاقه مندان بنیانگذار جمهوری اسلامی، یاد و خاطره رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

تعدادی از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در شهر چنای و بنگلور در جنوب هند نیز شب گذشته با برگزاری آئینی اندیشه های تابناک بنیانگذار جمهوری اسلامی را مرور کردند و بر ادامه راه ایشان تاکید کردند.

همچنین مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد شنبه شب باحضورگسترده شخصیت های فرهنگی، علما، دانشجویان و ایرانیان مقیم این شهر در سرکنسولگری جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این آئین تعدادی از اندیشمندان و صاحبنظران به گوشه های از زندگانی، مبارزات و تاثیر انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برکشورهای دیگر پرداختند.

مراسم بسیت و هشتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در شهرهای کشمیر، له، کارگیل و سرینگر در شمال هند نیز با شرکت شخصیت های برجسته فرهنگی، علما و عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی برپا شد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: ایرنا

ارسال نظرات