۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۰۲۶۸۸
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تمام وجود امام خمینی متوجه اسلام و اعتلای آن بود

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه سراسر وجود امام راحل متوجه اسلام و اعتلای آن بود، گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر بود که به برکت وجود نورانی ایشان، کشور از وابستگی و عقب ماندگی و حقارت نجات یافت.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه عاشوراء با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: سراسر وجود امام راحل متوجه اسلام و اعتلای آن بود.

وی عزت و اقتدار نظام اسلامی را به برکت امام راحل و اندیشه‌های الهی آن دانست و ابراز داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بی نظیر در سراسر جهان بود که امروز به برکت وجود نورانی ایشان مردم از ظلمت رهایی یافت و کشور از وابستگی و عقب ماندگی و حقارت نجات یافت.

امام جمعه تبریز رهبر معظم انقلاب را خلف صالح امام خمینی(ره) و ادامه دهنده صلابت و قدرت ایشان خواند و افزود: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب با تبلیغات سوء خود تلاش می کردند که بعد از امام راحل کار انقلاب را تمام شده بدانند که با انتخاب رهبر انقلاب از سوی مجلس خبرگان توطئه ها در هم شکست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دوران زعامت خود با تدابیر ژرف، جنگ‌های نرم و سخت، شفاف سازی نسبت به نیت‌های دشمنان، تسلط کامل بر مسائل سیاسی و نظامی کشور و استحکام نظام اسلامی در حوزه داخلی و خارجی توانست دشمنان را ناکام بگذارد، گفت: امروز وظیفه ما پیروی و حمایت از رهبر انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خط امام خمینی(ره) را در پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب عنوان و تصریح کرد: عده ای ادعای خط امام را دارند اما در پیروی از ولی فقیه زمان لنگ می زنند، کسی که در خط امام راحل است باید حامی و پشتیبان رهبر انقلاب باشد.

وی با اشاره به برکات بسیج و سپاه در طول پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: خاطرات و ایثارگری‌های رزمندگان سپاه عاشورا هیچگاه فراموش نخواهد شد که چگونه با جانفشانی خود در مسیر انقلاب گام برداشتند، فرهنگ بسیج نیز باید در جامعه ترویج و تحکیم یابد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به نقش بسیج در حوادث سال 88، گفت: بسیج دارای برکات بسیاری است، در زمان مسؤولیت خود در عقیدتی سیاسی ارتش در تمام شهرک‌های مسکونی ارتش بسیج راه اندازی شده بود./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات