۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۰۲۰۶۳

برگزاری اولین دور از مسابقات حفظ سوره «یاسین» در آمریکا

آستان مقدس عباسی اولین دور از از مسابقات حفظ سوره «یاسین» را در سه ایالات آمریکا برگزار کرد.
مسابقات حفظ سوره «یاسین» در آمریکا  مسابقات حفظ سوره «یاسین» در آمریکا  مسابقات حفظ سوره «یاسین» در آمریکا  مسابقات حفظ سوره «یاسین» در آمریکا

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز بین المللی الکفیل وابسته به آستان مقدس عباسی در آمریکا، برای اولین بار مسابقه حفظ سوره یاسین را در سه ایالات نیویورک، نیوجرسی و فیلادلفیا برگزار کرد.

در این مسابقه 40 تن در رده سنی مختلف کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال از کشورهای عراق، ایران، لبنان، بحرین، هند، پاکستان و افغانستان مشارکت کردند.

مراسم اختتامیه این دور از مسابقات در مرکز امام علی (ع) در شهر نیویورک برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

حجت الاسلام شیخ محمد جواد السلامی نماینده آستان مقدس عباسی در آمریکا شمالی و جنوبی طی سخنانی در اختتامیه این مراسم گفت: هر شخصی که در این مسابقه مشارکت و سوره یاسین را حفظ کرد، برنده است اگر چه در رده بندی مسابقه نتوانست مقام بیاورد زیرا تلاش برای حفظ قرآن کریم به معنی پیروزی حقیقی است.

سید حسین البحرانی مسؤول برگزاری مسابقه حفظ سوره یاسین خاطرنشان کرد: الحمد الله با کمک آستان مقدس عباسی توانستیم این رویداد زیبای قرآنی را برای اولین بار در نیویورک برگزار کنیم و امیدواریم که چنین فعالیت‎های قرآنی بار دیگر تکرار شود و عشق و علاقه به این کتاب آسمانی در میان خانواده افزایش یابد.

سید زهیر الحسینی داور مسابقات تصریح کرد: مسابقات حفظ سوره یاسین با موفقیت به پایان رسید و این بدان معناست که مسلمانان آمریکا خواهان مشارکت در فعالیت‎های قرآنی هستند و حضور خانوادهها در این دور از مسابقات مایه سرور ما بود زیرا همه نسبت به حفظ آیات نورانی قرآن کریم احساس مسؤولیت می‎کردند و از تمام توان خود در این مسیر بهره می‎بردند./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات