۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۰۱۱۸۳

انتشار کتاب مجموعه مقالات ره‏یافت ‏ها و ره‏ آوردها در چهار جلد

مجموعه مقالات ره‏یافت ‏ها و ره‏ آوردها، بازتاب بخشی از آراء، اندیشه ها و نوآوری های حضرت علامه مصباح یزدی در سیر الهی و صیرورت "جهان نوری" شدن ایشان است.
رهیافت

به گزارش خبرگزاری رسا،به نقل از انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)  این مؤسسه کتاب مجموعه مقالات ره‏یافت ‏ها و ره‏ آوردها: دیدگاه های حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را در چهار جلد منتشر کرده است.

در معرفی این کتاب چنین آمده است: مجموعه مقالات ره‏یافت ‏ها و ره‏ آوردها، بازتاب بخشی از آراء، اندیشه ها و نوآوری های حضرت علامه مصباح یزدی در سیر الهی و صیرورت "جهان نوری" شدن ایشان است.

در جلد نخست این مجموعه، مباحث مربوط به منطق، معرفت شناسی، فلسفه و فلسفه و علم؛ و در جلد دوم مباحث مربوط به اخلاق، هنر و حقوق و در جلد سوم مباحث مربوط به جامعه شناسی، علوم سیاسی، مدیریت و اقتصاد و در جلد چهارم مباحث مربوط به قرآن، حدیث، کلام و تاریخ اسلام ارائه شده است.

به یقین دریای یافته های این مجتهد فقه اکبر گسترده تر و ژرف تر از آن است که به سادگی بتوان آن را پیمود یا در آن غوص نمود و قله های سترگ اندیشه هایش چنان رفیع است که عقاب عقل را پرواز ها و پرریختن ها باید، تا دامنه های حیات بخش، زیبا و دل انگیزش را نظاره کند.

گفتنی است، انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) این مجموعه را در سال 1395 و در قطع وزیری، با شمارگان 1000 نسخه در 2453 صفحه منتشر کرده است./ 925/د 102/ش

 

 

ارسال نظرات