۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۸۴۲۹
شاکری:

اقبال عمومی نسبت به حجت الاسلام رئیسی بسیار بالا است

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی گفت: ائتلاف آقای قالیباف با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تأثیر بسزایی در افزایش میزان اقبال عمومی به این جریان ارزشی داشته است.
یوسف شاکری

یوسف شاکری، رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به این‌که فضای انتخاباتی استان بسیار مطلوب و فعالیت ستادهای مردمی به صورت جدی پیگیری می‌شود، اظهار داشت: اقبال عمومی نسبت به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بسیار بالاست.

وی با بیان این‌که پس از مناظره‌های تلویزیونی شاهد گسترش مراجعات مردمی به ستادهای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان هستیم، خاطرنشان کرد: همگان شاهد منطق، اخلاق و عقلانیت این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظرات بودند و همین مسأله موجب گسترش اقبال طیف‌های مختلف شده است.

شاکری با اشاره به این‌که طی هفته جاری شاهد برپایی برخی ستادهای ویژه به صورت خودجوش از سوی اقشار مختلف در سراسر استان بوده‌ایم، گفت: این افراد بدون هیچ‌گونه هماهنگی با ستاد مرکزی و یا ستادهای مردمی مستقر در تبریز؛ اقدام به برپایی ستادهای محله‌ای کرده‌اند که جا دارد از تمامی این عزیزان تقدیر داشته باشم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: طبق گزارش‌های میدانی تهیه شده در استان و نظرسنجی‌های به عمل‌ آمده میزان آرای حجت الاسلام رئیسی در شرایط فعلی نسبت به هفته‌های قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از جریان رقابت‌های انتخاباتی به نفع حجت الاسلام رئیسی نیز تأثیر بسزایی در افزایش میزان اقبال عمومی به این جریان ارزشی داشته است، امروز اصولگرایان بر این نکته اتفاق نظر دارند که وحدت و همگرایی لازمه پیشبرد اهداف است.

شاکری با تأکید بر این‌که ادامه روند فعلی در مدیریت اجرایی کشور به نفع ملت و کشور نخواهد بود، گفت: ما به دنبال تغییر به نفع مردم هستیم، دولت کار و کرامت پس از پیروزی در انتخابات، کابینه‌ای مردم‌مدار تشکیل خواهد داد که تنها دغدغه‌های موجود در میان طیف‌های مختلف اجتماعی را پیگیری خواهد کرد./935/۳۰۲/ب2

 

ارسال نظرات