۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۹۸۲۹۵
سخنگوی هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

برخورد جدی با هرگونه تخلف تبلیغاتی بر اساس قانون

خوش پیمان گفت: كانديداها باید در جریان تبلیغات از مواردي كه سبب تضییع حقوق مردم به‌ عنوان حق‌الناس و بي احترامي به ارزش هاي اسلامي می شود، اجتناب كنند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای آذربايجان شرقي، مختار خوش پيمان با تاکید بر رعایت قوانین تبلیغاتی از سوی داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان، گفت: قانون به صراحت موارد تخلف تبليغاتي را عنوان کرده و تمامي كانديداها ملزم به رعايت آن هستند.

وی اظهار داشت: دبيرخانه هیأت عالی نظارت استان آذربایجان شرقی از زمان آغاز تبلیغات، بر روند انجام آن نظارت داشته و به همین منظور نسبت به رصد فعالیت تمامی داوطلبین شهر و روستا از سوی ناظرین و بازرسان خود به صورت تمام وقت اقدام می کند.

مدير روابط عمومي و سخنگوي دبيرخانه هیأت عالی نظارت استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: کاندیداها بایستی در چارچوب قوانین و مقررات به تبلیغات انتخاباتی خود بپردازند، زیرا در صورت گزارش هر گونه تخلف از سوی بازرسین این هیأت نسبت به رفتارهای نامناسب كانديداها در ايام تبليغات که به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و روستاهای استان حضور دارند، براساس قانون برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: برخي افراد با ارائه عكس هاي  غير واقعي و بزك شده خود در صدد فريب افكار عمومي هستند كه اين مصداق بد اخلاقي انتخاباتي است و انتظار داريم مسؤولان امر با اين قضيه به شدت برخورد و تذكرهاي لازم به اين افراد داده و نسبت به جمع آوري اينگونه بنرها و پوسترها اقدام كنند.

خوش پيمان تصريح كرد: بي شك مردم با فرهنگ و با شعور آذربايجان هيچگاه فريب اين افراد را نخواهند خورد و سرنوشت خود را به افراد متعهد و متخصص خواهند سپرد تا در توسعه همه جانبه شهر و روستاي خود سهيم باشند.

وي در پايان ضمن قدرداني از حمايت هاي قاطعانه نمايندگان محترم استان در مجلس، تشكل هاي مختلف و مردم ولايتمدار تبريز درباره اقدام شجاعانه و انقلابي اعضاي هيات عالي نظارت استان و محكوميت عملكرد هيات مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي در مورد تاييد صلاحيت ها، بيان داشت: قطعاً مردم هوشمند و با بصيرت آذربايجان شرقي پاسخ قاطع اين اقدام را در پاي صندوق هاي راي با انتخاب اصلح و افراد انقلابي نشان داده و حماسه ديگري را رقم خواهند زد./935/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات