۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۹۷۸۹۵
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

تضعیف روحیه استکبارستیزی خدمت به دشمنان انقلاب است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ص) کرمانشاه گفت: مسؤولان و خدمتگزاران نظام باید سبب عزت و اقتدار هرچه بیشتر انقلاب اسلامی باشند، تضعیف روحیه استکبارستیزی در نظام خدمت به دشمنان انقلاب است.
حجت الاسلام یوسفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علیمراد یوسفی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه ظهر امروز در نشست سیاسی بصیرتی در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان سنقر، ابراز داشت: هدف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی مبارزه با طاغوت و ایجاد حکومت اسلامی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: انقلاب در راستای ساقط کردن دست منافقان و خودفروختگان صورت گرفت تا انقلابی یکدست و به دور از فتنه های دشمنان داخلی و خارجی تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: حرکت امام خمینی(ره) سبب بیداری اسلامی در ایران و تمام جهان شد، امروز به برکت انقلاب اسلامی مسلمانان جهان از بیداری و بصیرتی انقلابی برخوردار شده اند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز قیام حضرت مهدی(عج) است، به برکت انقلاب، اسلام در تمام جهان ریشه دوانیده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه تأکید کرد: برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) باید افراد اصلح در رأس امور قرار گرفته و اسلام ناب محمدی و عدالت را تحقق سازند.

این مسؤول یادآور شد: سربازان امام زمان(عج) روحیه خدمت به محرومان و قشر ضعیف جامعه را داشته و همواره در مسیر خدمت به انقلاب صادق و خستگی ناپذیر هستند.

حجت الاسلام یوسفی عنوان داشت: اگر روحیه استکبارستیزی از بین مسؤولان نظام حذف شود قطعأ دشمنان انقلاب بر ملت انقلابی و شهیدپرور ایران تسلط می یابند.

وی با اشاره به اینکه شخصی برای خدمت به مردم و انقلاب مناسب است که نگاهش به درون باشد، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی به تولید داخلی و استفاده از ظرفیت های داخلی دارند، مسؤولان نظام و کسی که قرار است در رأس امور قرار گیرد باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را عملی سازد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه در پایان یادآور شد: مسؤولان و خدمتگزاران نظام باید سبب عزت و اقتدار هر چه بیشتر انقلاب اسلامی باشند، تضعیف روحیه استکبارستیزی در نظام خدمت به دشمنان انقلاب است./۸۵۷/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات