۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۹۷۸۷۶

فردا تبریز میزبان سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی میرسلیم سه تن از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا دوشنبه عازم تبریز می شوند.
روحانی قالیباف میرسلیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حسن روحانی، رییس دولت یازدهم قرار است فردا دوشنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن سرپوشیده 6 هزار نفری شهید پورشریفی واقع در باغشمال با اقشار مختلف مردم تبریز دیدار کند.

همچنین سید مصطفی میرسلیم، دیگر کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، صبح فردا ساعت 9:30 وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز می‌شود و سپس در گلزار شهدای وادی رحمت حضور یافته و از آنجا برای دیدار دانشجویی، در تالار وحدت دانشگاه تبریز حضور می‌یابد.

این کاندیدا به صورت مقطعی به دیدار دانشجویان شهرستان ارومیه می‌رود و سپس به تبریز باز می‌گردد، همچنین وی قرار است در ساعت 18:30 تا 20:30 در تالار اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی تبریز حضور یابد، بعد از نماز مغرب و عشاء میرسلیم با آیت الله شبستری، امام جمعه تبریز دیدار خواهد کرد.

محمدباقر قالیباف دیگر نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر فردا دوشنبه 25 اردیبهشت برای دیدار با مردم و هواداران خود به تبریز سفر می‌کند. قالیباف بعد از ورود به فرودگاه تبریز ابتدا برای تجدید میثاق با شهدا در وادی رحمت تبریز حضور خواهد یافت.

بنابر این گزارش، قرار است قالیباف ساعت 20:30 با آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار کرده و بعد از این دیدار، ساعت 21 در سالن ورزشی شهید اقدمی در جمع مردم تبریز حضور یافته و سخنرانی کند.

گفتنی است، روز گذشته نیز حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با حضور در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با اقشار مختلف مردم آذربایجان دیدار کرد./935/۲۰۳/ب2

 

ارسال نظرات