۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۴۹۶۷۸۸

سفر نامزدهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی به آذربایجان‌شرقی

برنامه سفر آقایان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، محممدباقر قالیباف کاندیداهای جبهه مردمی و مصطفی میرسلیم به استان آذربایجان‌شرقی قطعی شده است.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار است شنبه هفته آینده طی سفر به تبریز دیدار عمومی با مردم این شهر داشته باشد.
یوسف شاکری، رییس ستاد انخاباتی حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان‌شرقی گفت: قرار است این نامزد انتخاباتی عصر روز شنبه 23 اردیبهشت ماه به تبریز سفر کند و مهم‌ترین برنامه این سفر یک روزه سخنرانی در جمع اقشار مختلف مردم تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) خواهد بود.
وی با بیان این‌که احتمال دیدار این عضو خبرگان رهبری با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی وجود دارد، افزود: ساعت 17 شنبه ۲۳ اردیبهشت مصلای امام خمینی(ره) تبریز مملو از حضور اعضای فعال در ستادهای مردمی و اقشار مختلف مردم حزب الله تبریز خواهد بود.
بنابر این گزارش، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز دوشنبه هفته آینده ۲۵ اردیبهشت‌ماه وارد تبریز می شود و در جمع اقشار مختلف مردم این استان سخنرانی خواهد کرد، جزئیات برنامه‌های سفر این کاندیدای ریاست جمهوری تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.
همچنین محمدباقر قالیباف دیگر نامزد انتخاباتی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز قرار است، در طول هفته آینده سفری به استان آذربایجان‌شرقی داشته باشد، زمان دقیق این سفر یک روزه نیز تا پایان هفته جاری به اطلاع عموم خواهد رسید./935/پ
۲۰۳/ج۱

ارسال نظرات