۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۹۱۸۳۱
استاد حوزه و دانشگاه:

گسترش تولید و اشتغال نیازمند تلاش جهادی است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شد، گفت: تولید و اشتغال نیاز امروز جامعه است و باید حرکت های شایسته جهادی در این مسیر صورت گیرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در دیدار مدیران بخش های دابودشت و دشت سر، اظهار داشت: خدمت به مردم امری مهم و اساسی است که باید از این فرصت ارزنده ای به نحوی شایسته و درست استفاده شود.

امام جمعه دابو و دشت سر بیان داشت: مدیران باید از همه ظرفیتهای موجود در راستای رفع مسائل و مشکلات استفاده کنند که این امر ضرورتی مهم است  مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شد که نیاز است مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: تولید و اشتغال نیاز امروز جامعه است و باید حرکت های شایسته جهادی در این مسیر صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران بیان داشت: جامعه امروز نیازمند اشتغال است که تولید موتور محرکه آن بوده و باید همه تلاش ها و اقدامات ارزشمندی صورت دهند تا بتوانیم منویات گرانقدر مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: کشور ما به اقتصاد قدرتمندی نیاز دارد که مبتنی بر ساخت درونی باشد و طلب می کند از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور نهایت بهره گیری را داشته باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به ضرورت اقتصاد قدرتمند اظهار داشت: کاهش فاصله طبقاتی و مبارزه هدفمند با فساد و قاچاق باید به نحوی ارزنده مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که کنترل و هدایت دو حوزه توزیع و مصرف ضرورت دارد، گفت: ايجاد بستر مهارت ‌آموزى در سطوح مختلف آموزش و پرورش و دانشگاه ها و مراكز علمى و پژوهشى باید مورد توجه باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان ضرورت اصلاح نظام بانکی کشور تصریح کرد: ضرورت دارد نظارت نافذ و قاطع در صادرات و واردات و تأمين امنيت سرمايه‌ گذارى به‌ ويژه با رويكرد جذب سرمايه ‌گذاران داخلى انجام شود.

وی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می تواند مسیر رو به رشد کشور را هموار و هموارتر سازد که ضرورت دارد با برنامه ریزی مدون و شایسته در این مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با بیان این که نیاز است تلاش های ارزنده ای برای بهبود وضعیت معیشت مردم صورت گیرد، بیان داشت: همه باید کوشش داشته باشند تا مسائل و مشکلات موجود در کشور رفع شود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: در آستانه انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار داریم که باید زمینه های لازم برای حضور پرشور و حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای فراهم شود./1314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات