۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۹۰۱۵۸
روحانی فلسطینی:

درگیری‎های اردوگاه عین الحلوه خیانت به مساله فلسطین است

سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان، درگیری های اردوگاه عین الحلوه را خیانت به مساله فلسطین توصیف کرد.
شیخ محمد الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد صالح الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین در لبنان از ادامه درگیری های روزانه در اردوگاه فلسطینیان عین الحلوه در صیدای لبنان ابراز نگرانی کرد و گفت: درگیری های روزانه در این اردوگاه به مصالح ساکنان ضربه می زند. 

وی افزود: برای پایان این پدیده باید گروه هایی که به توطئه علیه امنیت و ثبات اردوگاه می پردازند، متلاشی شوند. این گروه ها کاملا در راستای مصالح دشمن صهیونیستی گام برمی دارند.

این روحانی فلسطینی تصریح کرد: بیگانگان نیز از این گروه های برای ضربه زدن به مساله فلسطین و کاشت بذر هراس در دل ساکنان اردوگاه استفاده می کنند تا حق بازگشت آوارگان از بین برود.

شیخ الموعد ادامه داد: این مساله و کشتار مردم و تخریب منازل تا کی باید ادامه یابد و اردوگاه تا چه زمانی باید به عنوان گروگان در اختیار تکفیری ها قرار داشته باشد؟

وی ادامه درگیری های در اردوگاه عین الحلوه و عدم نابودی این گروه های گمراه را خیانت به مساله فلسطین دانست و از همه گروه های فلسطینی موجود در اردوگاه خواست به فکر حل ریشه ای مشکل بوده و جنایتکاران را تسلیم دستگاه قضایی لبنان دهند.

سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان همچنین نسبت به کشیده شدن درگیری ها به بیرون از اردوگاه هشدار داد.

گفتنی است اردوگاه عین الحلوه در صیدای لبنان مهمترین اردوگاه آوارگان فلسطینی به شمار آمده و همواره صحنه درگیری های مسلحانه میان تروریست ها با نیروهای امنیتی و گروه های فلسطینی است./980/ب902/د

ارسال نظرات