۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۸۹۹۸۶
یکی از علمای عراق:

مسؤولان به جای کارهای حاشیه‎ای به فکر نابودی تروریسم باشند

یکی از علمای عراق خواستار دوری سیاستمداران از فعالیت‎های حاشیه‎ای و توجه به اختلافات شد و بر ضرورت نابودی هر چه سریعتر تروریسم تاکید کرد.
آیت‌ الله سید محمد تقی مدرسی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق امروز در پیامی خواستار دوری سیاستمداران از اقدامات حاشیه‎ای شد و تصریح کرد: ما از همه سیاستمداران در احزاب، طوائف و جریان‎های مختلف می‎خواهیم که از کارهای حاشیه‎ای به شدت دوری و بر نابودی تروریسم که یک هدف دینی و ملی محسوب می‎شود، تمرکز کنند.

وی تاکید کرد که مسؤولان باید با وضع یک استراتژیک مناسب جهت تشکیل یک دولت ملی  که به رفاه و آسایش مردم اهمیت می‎دهد، توجه وافری داشته باشند.

آیت الله مدرسی تصریح کرد که بسیاری از مشکلات عراق از دوران حکومت عباسیان و یورش قوم مغول به این کشور تاکنون، برگفته از اختلافات داخلی است.

وی  ادامه داد: عبور از عقب ماندگی و رسیدن به پیشرفت، یک آرزوی دست نیافتنی نیست و جهانیان در دوران کنونی فقط به کشورهای قوی احترام می‎گذارند.

این عالم عراقی با اشاره به برافراشتن پرچم اقلیم کردستان در شهر کرکوک بیان داشت: جریان‎های تروریستی پس از دریافت شکست‎های مختلف در خط مقدم نبرد با این گونه اقدامات درپی ایجاد اختلاف و ضربه به وحدت ملی این کشور است بنابراین مسؤولان و مردم عراق باید نسبت به این مسائل هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی باید تدابیر لازم را برای مقابله با اقدامات تروریستی در شهرهای مختلف را در نظر بگیرند، اظهار داشت: هر کدام از مردم عراق باید یک مامور و نگهبان امنیتی باشند تا این کشور به محلی برای جولان تروریست‎ها تبدیل نشود./994/ب901/د

 

ارسال نظرات