۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۸
کد خبر: ۴۸۷۱۷۷
در قم برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی طلاب و فضلای استان هرمزگان

جلسه هم اندیشی نمایندگان طلاب و فضلای استان هرمزگان با حضورحجت الاسلام و المسلمین سید روح الله صدرالساداتی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
دیدار آیت الله غروی و اعضای شورای عالی حوزه علمیه قم با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام المنتظر نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه هم اندیشی نمایندگان طلاب و فضلای استان هرمزگان با حضورحجت الاسلام و المسلمین سید روح الله صدرالساداتی نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حسین هاشمی تختی نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی در مرکز آموزش بسیجیان آیت الله سعیدی(ره) برگزار شد.

هاشمی تختی در این جلسه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه های فرهنگی و اقتصادی گفت: اینکه مشاهده می شود بسیاری از مردم مشکلات مالی دارند و عده زیادی از اقشار ضعیف جامعه حتی برای خرج روزانه خود پول ندارند، نشان از ضعف در زمینه اقتصادی دارد که همت مضاعف مسؤولان را می طلبد.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به فعایت های دشمن و گروهک های ضد انقلاب اسلامی همچون داعش در ایران و طمع آنها به اقشار جوان جامعه در می یابیم دشمن با جدیت تمام در جهت ضربه زدن به فرهنگ جامعه اسلامی در حال تلاش است؛ بنابراین ضروری است برای مقابله با این جریان ها هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید تکلیف مدار باشند، عنوان کرد: ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و نتیجه کارها را به خداوند بسپاریم و بدانیم که عمل به تکالیف اساس خدمت به جامعه است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم باید روزی پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله مشکلاتی که در سطح استان با آن روبه رو هستیم این است که مسؤولان یکپارچه عمل نمی کنند و همین امر سبب شده تا در استان یک مدیرکل مشاهده شود که درویش مسلک است و این موضوع آرام آرام در حال تبدیل به یک معضل در استان است؛ بنابراین ما باید وحدت داشته باشیم و به صورت ید واحده عمل کنیم تا توطئه دشمنان خنثی شود.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صدرالساداتی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ گفت: دو دفتر که یکی در قم و دیگری در مرکز استان هرمزگان است، در حال تأسیس شدن بوده که دفتر قم تقریباً کامل شده و هدف از راه اندازی این دو دفتر ایجاد گفتمان سازی است که بیشتر با محوریت حرکت های مردمی اداره می شود که نمود فعالیت های آنها هم فرهنگی است و در این راستا از ظرفیت های نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و غیره نیز استفاده خواهد شد تا مطالبات مردم به مسؤولان رسانده شود./841/پ202/ی

 

ارسال نظرات