۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۸۶۸۵۷

انتشار 259 نشريه انگليسي زبان «اکو آو اسلام»

دويست‌‌وپنجاه‌ونهمين شماره نشریه‌ «اکو آو اسلام» به همت بنياد انديشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي به زبان انگليسي منتشر شد.
اکو آو اسلام

به گزارش خبرگزاری رسا، دويست‌‌وپنجاه‌ونهمين شماره نشریه‌ «اکو آو اسلام» با محوریت آداب و رسوم نوروز و ماهیت آن ویژه نوروز، به همت بنياد انديشه اسلامی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي منتشر شد.

نوروز در اسلام، نوروز در تاریخ پس از اسلام ایران، نوروز در مناطق مختلف جهان، سنت‌ها و آداب نوروز، جشن اسفندگان، تاریخ و ریشه‌های نوروز و مراسم روز طبیعت در ایران در اين شماره از نشريه آمده است.

بنابر اعلام اين خبر، نسخه الکترونیک این نشریه نیز به همراه فایل Word آن بر روی سایت www.itfjournals.com در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

آشنايي با نشريه «اکو آو اسلام»

«اکو او اسلام» نشریه‌ای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به زبان انگلیسی به مدیر مسوولی حمیدرضا آزادی، مدير عامل بنياد انديشه اسلامي در قطع رحلی به چاپ می‌رسد.

به نوشته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مجله سابقه‌ای بیش از 30 سال در عرصه مطبوعات دارد و توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان سیاستمداران و اهالی رسانه و مطبوعات خارج از کشور برای خود کسب كند.

تحلیل حوادث و پدیده‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایران و جهان، معرفی جغرافیای سیاسی فرهنگی ایران و جهان، معرفی فرهنگ و تمدن بشری، معرفی اندیشه‌ها و آرای اسلامی در باب سیاست و فرهنگ از جمله اصلی ترین مباحث این مجله به شمار می‌رود./982/ب102/د

ارسال نظرات