۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۸۶۸۳۸

بیست و پنجمین شماره مجله حاشیه روی گیشه روزنامه فروشی ها رفت

بیست و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی و اجتماعی حاشیه، ویژه طلاب جوان به همت مرکز پژوهش های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
حاشیه 25

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز پژوهش های جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شماره اسفند 95 ماهنامه حاشیه  را چاپ و منتشر ساخت.
در شماره بیست و پنج ماهنامه حاشیه مطالب گفتگوی ویژه و دیدار با آیت الله عبدالقائم شوشتری، استاد برجسته اخلاق و معارف الهی با تیتر «عللامه طباطبایی مرا به سعه بینش عرفانی دلالت کردند»، پرونده ماه با موضوع حاج آقا، آکتور سینما(بازنمایی روحانیت در سینما و تلویزیون)، طلبگی در مدرسه داستایوسکی، تیپ شناسی روحانیت در سینما و تلویزیون، این فقط یک لباس نیست، گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال؛ مدیر حوزه های علمیه استان قم، و آثاری از آیت الله عبدالله جوادی آملی، حسن ممدوحی کرمانشاهی، علی اکبر رشاد، احمد فرخ فال و ... منتشر شده است.
گفتنی است، ماهنامه حاشیه به قیمت 3000 تومان اول هر ماه منتشر شده و در دسترس علاقه
مندان قرار داده می شود و علاقهمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مطالب خود از طریق سایت www.hashye.net اقدام کرده یا با شماره 37603571 تماس بگیرند./920/د102/ش

ارسال نظرات