۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۸۴۶۸۱
جهاد اسلامی و حماس:

گزارش ناظر دولت صهیونیستی اقرار تل‌آویو به شکست در جنگ 51 روزه غزه است

​جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس گزارش ناظر دولت صهیونیستی که عملکرد رهبران این رژیم طی جنگ 2014 علیه غزه را به شدت مورد انتقاد قرار می‌دهد، اعتراف علنی به شکست در این جنگ توصیف کردند.
حماس و جهاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از انتشار گزارش «یوسف شاپیرا» ناظر دولت رژیم صهیونیستی که در آن رهبران سیاسی و نظامی این رژیم به خاطر بی اعتنایی به تهدیدات ناشی از تونل های گردان های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، حماس و جهاد اسلامی این گزارش را اقرار  تل‌آویو به شکست در جنگ 51 روزه توصیف کردند.

جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام اینکه این گزارش، نوعی اعتراف به شکست در جنگ 2014 است، در ادامه درباره پیامدهای این گزارش و درگیری‌‌های میان احزاب صهیونیستی بر روی ملت فلسطین هشدار داد و تأکید کرد مقاومت برای مقابله با هر حمله احتمالی آماده است.

جنبش حماس نیز اعلام کرد: گزارش یوسف شاپیرا، اقراری ضمنی به شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین و دلیل بر شکست این رژیم در تحقق اهدافش است.

به نوشته فارس، حماس افزود: رهبران رژیم اشغالگر در حالتی از دستپاچگی زندگی می‌کنند، ملتشان را فریب می‌دهند و این حق مقاومت است که از «تونل‌ها» استفاده کند و در راستای دفاع از ملت فسلطین، آن را توسعه دهد.

در گزارش شاپیرا آمده است «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «موشه یعلون» وزیر جنگ و «بنی گانتز» رییس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در طول جنگ 51 روزه به تنهایی تصمیم‌گیری کرده‌اند و هیچ مشورتی با کابینه امنیتی این رژیم نگرفته‌اند و آنها را در جریان جزئیات جنگ قرار نداده‌اند./980/ب102/د

ارسال نظرات