۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۸۲۹۷۰

سفر محرمانه رییس دستگاه اطلاعاتی عربستان به فلسطین اشغالی

وبگاه اطلاعاتی دبکافایل از سفر محرمانه رییس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات صهیونیستی و فلسطینی خبر داد.
عربستان اسرائیل

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های عربی از سفر محرمانه «خالد بن علی الحمیدان» رییس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان خبر می‌دهند.

پایگاه اطلاعاتی «دبکافایل» وابسته به منابع امنیتی رژیم صهیونیستی به نقل از رسانه‌های عربی نوشت خالد الحمیدان هفته جاری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه محرمانه به «قدس» و «رام‌الله» سفر کرده است.

هنوز هیچ منبع فلسطینی یا صهیونیستی حول این مساله اظهار نظری نداشته و آن را تایید یا رد نکرده است.

دبکافایل ضمن نام نبردن از منابع عربی، تحلیل کرد اگر چنین سفری رخ داده باشد، درز اطلاعات آن قطعا برای تضعیف روند روبه بهبود روابط رژیم صهیونیستی و عربستان است زیرا این سفر با هدف شفاف‌سازی چندین مساله امنیتی - که قرار است در نشست صلح منطقه‌ای مطرح شود - انجام شده بود.

به نوشته فارس، این پایگاه خبری همچنین نوشت الحمیدان در سفر به رام‌الله ضمن دیدار با تعدادی از سران تشکیلات خودگردان فلسطین، به آنها درباره گشودن کانال‌های ارتباطی مستقیم با ایران هشدار داده است.

پیش از این نیز چند مسؤول سعودی برای دیدار با مقامات صهیونیست و جهت گفت‌وگو علیه ایران و بهبود روابط ریاض با تل‌آویو، محرمانه به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرده بودند./847/ب102/د

ارسال نظرات