۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۸۲۵۳۳

همایش «مادر هستی» در آستان حضرت معصومه برگزار می شود

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) از برگزاری همایش «مادر هستی» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه بانوان در آستان حضرت معصومه(س) خبرداد.
حضرت زهرا

مریم شهبازی، مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای زنان عالم است و تبعیت از ایشان زنان را به انسان هایی تاریخ ساز و انساس ساز تبدیل می کند، گفت: علت اینکه زنان امروز از الگوهای غربی تبعیت محض کرده و به دام بی حیایی و بی عفتی گرفتار می شوند این است که الگویی مانند حضرت زهرا(س) را نمی شناسند.

وی افزود: اگر شخصیت هایی مانند حضرت زهرا(س) به درستی به زنان معرفی شوند به طور یقین زنان از این بزرگوار تبعیت خواهند کرد.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم واحد فرهنگی خواهران معرفی زنان اسوه و برجسته به بانوان جامعه اسلامی است، گفت: در همین راستا واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اقدام به برگزاری اجتماع و همایش بزرگ«مادر هستی» با محوریت تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) کرده است.

شهبازی با اشاره به اینکه این همایش 11 اسفندماه در شبستان نجمه خاتون آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری این همایش از ساعت 15 تا 17 بوده و تمامی بانوان می توانند در این همایش و اجتماع بزرگ فاطمی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در ایام فاطمیه محافل رواق حضرت خدیجه(س) در دو نوبت صبح و عصر با محوریت تببین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: برنامه های رواق کودک و نوجوان نیز در ایام فاطمیه رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته و با محوریت ایام فاطمیه برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

شهبازی با اشاره به تبیین خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) در رواق حضرت خدیجه(س) برای خواهران یادآور شد: این محفل سخنرانی روزهای سه شنبه در نوبت عصر با حضور خانم مؤمنی حبیب آبادی از اساتید حوزه علمیه خواهران برگزار می شود و همچنین در طول هفته سیره تربیت فرزند و همسرداری حضرت زهرا(س) نیز برای بانوان تبیین خواهد شد./968/ت302/ی

ارسال نظرات