۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۰۱۵
فجر انقلاب؛

پیام حضور مردم ایستادگی و استقامت پای ارزش های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امروز اشاره کرد و گفت: پیام این حضور ایستادگی و استقامت پای ارزشهای انقلاب است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران به حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: این حضور نشان از اتحاد و انسجام ملت ایران است.

وی با بیان اینکه پیام حضور مردم در این راهپیمایی ایستادگی پای ارزشهای انقلاب است، افزود: مردم ولایی لرستان بار دیگر استقامت پای ارزشها و آرمانهای انقلاب، ادامه راه امام راحل و تبعیت از فرامین رهبری را در این حضور فریاد می زنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان وحدت و انسجام را از دیگر پیامهای انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند و این حضور پاسخ محکمی به یاوه گویی های استکبار و رییس جمهور آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب اشاره و عنوان کرد: مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی به ویژه مردم لرستان همواره ثابت کردند که همچنان بر ارزشهای انقلاب که همان ارزشهای سال ۵۷ هست، ثابت قدم ایستاده اند.

حضور مردمی تضمین کننده تداوم انقلاب است

امام جمعه خرم آباد افزود: ۲۲ بهمن روز یاری کردن دین خدا است و خدای متعال نیز مردم را یاری می کند و در سایه ایمان، وحدت و توجه به فرامین رهبری توطئه های دشمن همواره خنثی می شود و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به اراده و صلابت مردم پای انقلاب و ارزشهای انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری این راهپیمایی ها و حضور مردمی تضمین کننده تداوم و حفظ بقای انقلاب است.

وی از حضور مردم ولایی لرستان به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگر صحنه های نظام قدردانی کرد./202/9459/ب1

ارسال نظرات