۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۸۳۹
امام جمعه سراب:

دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از ستم و استبداد بود

حجت الاسلام اکرمی با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: یوم الله 22 بهمن و دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از ستم و استبداد بود و ملت ایران و شبکه تبلیغی باید قدر این انقلاب را بدانند و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در همایش مبلغان شهرستان سراب با موضوع سبک زندگی قرآنی و دوری از آسیبهای اجتماعی و مواد مخدر که در دفتر امام جمعه محترم سراب که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر بهار ایران برای رهایی از زمستان سرد طاغوت بود.

وی با تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: یوم الله 22 بهمن و دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از زیر ستم و استبداد بود و ملت ایران و شبکه تبلیغی باید قدر این انقلاب را بدانند و از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه سراب افزود: روحانیان باید خود عامل به فروضاتی مانند خمس و زکات باشند و برای خود سال خمسی تعیین کنند تا مردم نیز به این کار تشویق شوند، انتظار از مبلغان بیشتر است و مبلغان می توانند با سخنرانی های خود در مساجد و منابر مردم و جوانان را از خطرات زیانبار مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تأکید بر فعالیت مبلغان در جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مبلغان با بیان اهمیت، دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی مردم را برای حمایت و حضور در صحنه های انقلاب و صیانت از ارزشهای نظام اسلامی تشویق کنند.

حجت الاسلام اکرمی در پایان بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و افزود: همه باید خود را مسؤول بدانند و با حضور پر شور در این روز دشمن را بار دیگر سر خورده و مأیوس کنند./854/204/ب2

ارسال نظرات