۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۷۹۷۵۵
امام جمعه خرم آباد:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن عامل حفظ اقتدار نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در صحنه های انقلاب و راهپیمایی ها، گفت: این حضور عامل مهمی در جهت حفظ اقتدار نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، 22 بهمن را از روزهای تاریخ ساز و سرنوشت ساز عنوان کرد و بیان داشت: این روز وحدت ملت ایران را به نمایش می گذارد.

وی وحدت و همدلی، ایستادگی، تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و رهبری و حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب را پیام مهم حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پشتیبانی و حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب، بیان داشت: این حضور نشان از قدرشناسی مردم بوده و همواره عامل اصلی حفظ نظام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه 22 بهمن روز بصیرت و آگاهی است، خاطرنشان کرد: مردم با حضوری آگاهانه در این روز هجمه های استکبار و دشمنان نظام را خنثی می کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبری در صحنه ها حضور می یابند و ایستادگی پای آرمانهای انقلاب را به رخ دنیا می کشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن از عوامل مهم حفظ انقلاب است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در این روز موجب ناامیدی دشمنان نظام می شود.

امام جمعه خرم آباد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، یادآور شد: مردم ایران امسال نیز باشکوه‌تر از سالهای گذشته در سایه وحدت و انسجام غرور ملی را حفظ و به نمایش می گذارند./9459/302/ب2

ارسال نظرات