۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۷۹۱۸۸
رییس مجمع نمایندگان شمال کشور:

مدیران عزم جدی برای رفع مشکلات موجود کشور داشته باشند

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور گفت: اگر مدیران کشور بخواهند می توانند کاری های ارزنده ای برای مردم صورت دهند که باید عزم جدی و شایسته ای در این عرصه وجود داشته باشد.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آمل، اظهار داشت: خدمت به مردم اولویتی اساسی و مهم است که باید در این عرصه به نحوی شایسته کوشا باشیم.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور تصریح کرد: اگر مدیران کشور بخواهند می توانند کاری های ارزنده ای برای مردم صورت دهند که باید عزم جدی و شایسته ای در این عرصه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: نیاز است توجه ویژه ای برای رفع مسائل و مشکلات مردم وجود داشته تا بتوانیم شاهد عمران و آبادانی روزافزون در شهر و کشور خود باشیم که امری مهم و اساسی است.

یوسفیان ملا با بیان این که مردم ما شایسته بهترین تلاش ها و خدمات هستند، گفت: برای خدمت رسانی به مردم باید برنامه ریزی شایسته و سازمان دهی شده ای وجود داشته باشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس ادامه داد: آن چیزی که در توان ما است باید برای مردم به کار گیریم که تمام سعی و تلاش ما در این راستا بود تا بتوانیم برای توسعه، عمران و آبادانی قدم های ارزنده ای برداریم.

رییس مجمع نمایندگان شمال کشور بیان داشت: ضرورت دارد به دنبال انجام کارهای زیربنایی باشیم که توسعه و دستاوردهای بسیاری در آن قرار دارد و می تواند در مسیر تحقق پیشرفت اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: مردم ما همیشه بهترین و صحیح ترین قضاوت را داشته و قدرشناسی ارزنده ای نسبت به خادمان خود دارند که از حمایت های همه این عزیزان قدردانی و سپاس را داریم.

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این مراسم گفت: در سی هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که امروز ایران اسلامی در مسیر عزت و تعالی قرار گرفته و به مراتب والایی دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این ایام فرصت خوبی است تا بتوانیم گوشه ای از خدماتی که نظام اسلامی به مردم ارائه داده است را بیان کنیم که اعتبارات بسیار خوبی در شهرستان آمل جذب شد و بسیاری از طرح ها ملی هستند.

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: اکثر روستاهای شهرستان آمل روستا شهر هستند و همه امکانات شهری را دارند که اینترنت نیز امروز از جمله مطالبات به حق است که نقش بسزایی در تولید و گسترش علم دارد.

وی ادامه داد: مهم این است کار را انجام دهیم و مقام ما به واسطه خدمتگزاری به مردم است و باید بتوانیم کاری کنیم تا در برابر مردم پاسخگو باشیم.

گفتنی است، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه هایی در سطح شهر و روستاهای آمل افتتاح شد./1314/202/ب2

 

ارسال نظرات