۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۶۷۲۳
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مشارکت در مراسم دهه فجر تکلیف دینی و ملی است

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت شایسته در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، گفت: حضور در برنامه‌ها و مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر تکلیف دینی و شرعی و ملی آحاد جامعه است.
حجت الاسلام سالاری - نشست ستاد دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست خبری کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، اظهار کرد: پیش از فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و در روز یازدهم بهمن‌ماه، اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار می‌کنند.

وی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت دوازدهم بهمن، سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران هم در بجنورد از ساعت 9:20 در میدان شهید بهشتی مرکز استان شروع شده و 9:33 دقیقه هم زنگ انقلاب در همین محل نواخته می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری گل‌باران و عطرافشانی مزار شهدای انقلاب؛ شهیدان حسن‌آبادی و احسانی، رژه موتوری، اجرای گروه سرود دانش‌آموزی هزار و 357 نفری، برگزاری موسیقی محلی و مقامی، سخنرانی و غیره برخی از برنامه‌های گرامیداشت دوازدهم بهمن در بجنورد هستند.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی در ادامه با اشاره به آمادگی دستگاه‌های فرهنگی استان برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر، افزود: حضور و مشارکت مناسب در برنامه‌های دهه فجر تکلیف شرعی و ملی همه مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در مناسبتهای انقلابی به‌ویژه در ایام‌الله دهه فجر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه دشمن درصدد ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است، تصریح کرد: دشمن انقلاب اسلامی همواره برای ایجاد فضای ناامیدی در بین جوانان تلاش می‌کند و قصد دارد نگرش جوانان نسبت به انقلاب اسلامی را منحرف کند.

وی با تأکید بر هوشیاری و تلاش همگانی در راستای مقابله با موضع تهاجمی غرب، افزود: امروز استکبار در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آخر خط رسیده و نفس‌های آخر را می‌کشد.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: دشمن به شکست کامل نزدیک شده؛ به همین دلیل از هر ابزاری برای برون‌رفت از این وضعیت استفاده می‌کند؛ اما به فضل الهی با هوشیاری مردم تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود./9314/202/ب2

ارسال نظرات