۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۶۶۴۰

هشدار روحانی لبنانی نسبت به فعالیت گروه های تکفیری خفته

رییس تجمع فکر العاملی لبنان نسبت به تحرک گروه های تکفیری خفته در این کشور هشدار داد.
حجت الاسلام سید علی عبداللطیف العاملی رییس تجمع فکر العاملی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس تجمع «فکر العاملی» لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته مسجد الکبیر منطقه عیثانا، بر لزوم هوشیاری در برابر گروه های تکفیری خفته تأکید کرد و گفت: برخی گروه های تکفیری که تاکنون فعالیتی نداشته اند ممکن است از خواب بیدار شده و به اقدامات جنایتکارانه بپردازند.

وی افزود: عملکرد دستگاه های امنیتی و ارتش در کشف باندهای تروریستی و جلوگیری از بروز این عملیات قابل تقدیر است. دستگاه های امنیتی باید استراتژی ملی را جهت مبارزه با تروریسم در سریعترین وقت ممکن ترسیم کنند. نیروهای امنیتی باید در آتش بس کامل قرار داشته باشند.

این روحانی لبنانی تصویب قانون جدید انتخابات را خواستار شد و تصریح کرد: این قانون سبب وسعت دایره های انتخاباتی و انتقال انتخاب نمایندگان پارلمان از معیارهای مذهبی و منطقه ای به تجربه و کارآمدی خواهد شد. قانون جدید به تسلط احزاب و قدرت های سیاسی بزرگ پایان داده و به اراده مردم جهت تغییر احترام می گذارد.

حجت الاسلام فضل الله خاطرنشان ساخت: دولت و پارلمان باید مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم را حل کرده و فرصت های کاری را برای جوانان به ویژه فارغ التحصیلان افزایش دهد./980/ب903/د

ارسال نظرات