۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۷۶۳۱۹
به همت آستان مقدس حسینی؛

جلسه قرآن در شرق استان موصل برگزار شد

با تلاش دارالقرآن کریم آستان مقدس حسینی جلسه قرآن کریم در منطقه تازه آزاده شده استان موصل برگزار شد.
جلسه قرآن در شرق موصل

به گزارش خبرگزاری رسا، دارالقرآن کریم آستان مقدس حسینی جلسه قرآنی در منطقه شرقی استان موصل با حضور مجاهدان عراقی برگزار کرد.

عمار الخزاعی مسؤول اطلاع‎رسانی دار القرآن کریم آستان مقدس حسینی در این رابطه به خبرنگاران گفت: آستان مقدسی حسینی با هماهنگی و همکاری نیروهای امنیتی و بسیج مردمی جلسات مختلفی را در مناطق عملیاتی برگزار می‎کند.

وی افزود: این دور از جلسه قرآن کریم در منطقه شرقی استان موصل که چند روز پیش به طور کامل از لوث داعش پاکسازی شده بود، برگزار شد.

الخزاعی به آثار برگزاری چنین جلساتی در مناطق جنگی اشاره کرد و بیان داشت: رزمندگان با شرکت در جلسات قرآن کریم و تلاوت آیات وحی روحیه مضاعفی برای ادامه جنگ با تروریسم پیدا می‎کنند.

علاء فاضل دخیل از اعضای گردان شبک و ترکمان گفت: هیچ فرقی میان شیعه، سنی، شبک و ترکمان نیست زیرا قرآن، پیامبر و دشمن ما مشترک است.

وی ادامه داد: به امید خدا پس از پایان پاکسازی کامل اراضی این کشور از لوث تروریسم جلسه قرآنی با مشارکت همه رزمندگان در صحن مطهر امام حسین (ع) برگزار خواهیم کرد.

شایان ذکر است که دارالقرآن کریم آستان مقدس حسینی بیش از 50 جلسه قرآن در مناطق عملیاتی و خط مقدم نبرد با تروریسم برگزار کرده است./994/ب902/د

 

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات