۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۷۵۵۸۴
استاد حوزه و دانشگاه:

دولت فکری برای خروج از رکود و بهبود وضعیت صنعت و اشتغال کند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دولت باید برنامه ای برای خروج از رکود و بهبود وضعیت صنعت و اشتغال داشته باشد، گفت: نیاز است به جای بازی های سیاسی به فکر معیشت و اشتغال و ازدواج مردم بوده و مملکت را از این رکود مرگبار نجات دهیم و به داد صنعت و اشتغال جامعه برسیم.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اظهار داشت: خبر تألم انگیز و مصیبت بار ساختمان پلاسکوی تهران قلب ملت آزادیخواه مسلمان و مؤمن بالله ایران اسلامی را رنجور کرده است.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: برای آوارنشینان این ساختمان دعا می کنیم تا هم آنهایی که جان عزیز را در راه آسایش عزت آفرین مردم جان به جان آفرین تسلیم کردند تا با شهادت خود بار دیگر هم سبب عزت این نظام امام زمانی در تحت بیرق مقام معظم رهبری سبب مانایی و ماندگاری این تفکر معنوی و الهی شوند و هم آنهایی که زنده در آوار هستند سالم نجات پیدا کنند.

وی با بیان این که با بررسی ابعاد این حادثه دلخراش دو درس بزرگ به یادگار مانده است، گفت: پس از همه هجمه های وارد شده به خادمان دلسوز نظام که عمر خود را صادقانه تقدیم به نظام کردند به بهانه حضور در انتخابات مورد هجمه خاص و عام قرار گرفتند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: انگار می شود با بداخلاقی های کذایی مانع پیشرفت شخص یا شخصیت خاص شد در حالی که جلوه ویژه خدمتشان را در کنار حضور عده زیاد مدیران با لباس خدمت و خادم مردم و مراوده عاقلانه و عاملانه برای نجات همکارانش جانانه ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: این عزیزان مقاومت کردند تا درس عزت و رشادت را با خون همکارانش به همه ملل جهان دهند و باید به این عزیزان خسته نباشید گفته باشیم که زحمات بسیاری صورت دادند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: آتش گرفتن یک ساختمان و حرکت مقتدرانه و شجاعانه انسانهای سبکبار و سبکبال در کمترین زمان ممکن و با قطره قطره خون خود و با پرواز خویش هم درس زمان و تصمیم گرفتن به موقع و حضور مجدانه داده و هم شعار همدلی و همزبانی است.

وی ادامه داد: اگر به تقویم نگاه کنیم خادمان دلسوز و عاشق و مردمی آتش نشانان عزیز در مرز و بوم ایران هر باره عزت آفریده و حواشی بداخلاقانه ای که بعضی ها دامن می زنند خودداری کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: این عزیزان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برای صیانت از اقتصاد ایران در جبهه مقاومت شجاعانه ایستاده تا ما در امنیت کامل درس بزرگ خدمت بی ریا را داشته باشیم و همدل و همزبان باشیم.

امام جمعه دابودشت افزود: ضرورت دارد ما بتوانیم شناخت کاملی از این شغل پرخطر عاشقانه داشته باشیم و از همه این عزیزان تجلیل لازم صورت دهیم.

وی با بیان این که دولت برنامه ای برای خروج از رکود و بهبود وضعیت صنعت و اشتغال داشته باشد، گفت: نیاز است به جای بازی های سیاسی به فکر معیشت و اشتغال و ازدواج مردم بوده و مملکت را از این رکود مرگبار نجات دهیم و به داد صنعت و اشتغال جامعه برسیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی راهگشای مسائل و مشکلات موجود در کشور است که ضرورت دارد مطالبات مقام معظم رهبری را در این عرصه عملیاتی کنیم./1314/302/ب2

ارسال نظرات