۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۵۲۱۷
نماینده ولی فقیه در مازندران مطرح کرد؛

نظر ویژه رهبر معظم انقلاب بر حمایت از برنج داخلی

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم به ایشان گفتم که تمام مازندران فقط برنج است و ایشان دستور دادند که از تبلیغات برنج خارجی در صداوسیما جلوگیری شود.
آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در بازدید از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی برنج ایران با قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، گفت: این حرکت شما عزیزان کار ابتکاری بوده که یک کارعادی نیست و بیش از 600 نفر جمع شوند و به صورت خرد جمعی یک خدمت بزرگی را انجام دهند.

وی با بیان این که این دو مجموعه بزرگ می تواند در مسائل  اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان مازندران اثرگذار باشد، گفت: در مازندران با همه رسالت و ایثارگری ها به ویژه شهر آمل با وجود علمای بزرگی همچون آیت الله جوادی و حسن زاده چنین مجموعه ای را نداشتیم که بتوانیم خودمان را خوب بشناسانیم.

آیت الله طبرسی ادامه داد: ضرورت دارد از ظرفیت هایی که داریم نهایت بهره  برداری را صورت دهیم که می تواند برکات ارزشمند و گرانقدری برای استان و کشور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که استان های دیگر کشور توانستند از قابلیت های خود خوب استفاده کنند، بیان داشت: در مازندران به جهت داشتن محصولات کشاورزی وجود چنین مرکزی می تواند توجه بین الملل را به خود جلب توجه کند که چنین سرمایه گذارانی وجود دارند و آمدند یک کار بزرگی را شروع کردند.

وی اظهار داشت: حمایت از فعالان حوزه کشاورزی ضرورت دارد که باید جلوی واردات بی رویه برنج گرفته شود که امری ضروری و مهم است تا کشاورزان دچار مشکلات و مسائل نشوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هر سال پس از برداشت برنج شاهد واردات بی رویه برنج به کشور بودیم که برای کشاورزان بسیار سخت بود و این برنج با رنج و زحمت تهیه می شود که در موقع فروش دچار مشکل بودند.

وی تصریح کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم به ایشان گفتم که تمام مازندران فقط برنج است و ایشان دستور دادند که از تبلیغات برنج خارجی در صداوسیما جلوگیری شود.

آیت الله طبرسی ادامه داد: سه استان شمالی با پیگیری های فراوان و تصویب هیأت دولت می توانند برنج را کشت کنند و باید چنین مراکزی باشد که با قدرت از کشاورزان دفاع کند و به اهمیت برنج بپردازد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: به لطف الهی این فکر به شما الهام شد که شهامت و شجاعت را به خرج دادید و کار بزرگ را شروع کردید که برکات و دستاوردهای بسیاری دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه بزرگ برنامه کلان و بین المللی است و یک کار بی سابقه و کم نظیر بوده که خدمت بزرگی درحال انجام است و نه تنها برای آمل برای اقتصاد مقاومتی، کشور و خارج کشور نقش اثرگذاری خواهد داشت و نیاز است تلاش شود تا هرچه زودتر افتتاح شود.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی امری مهم و اساسی است که ضرورت دارد از همه ظرفیت ها استفاده شود تا منویات ارزشمند مقام معظم رهبری در این عرصه عملیاتی شود./1314/202ب2

ارسال نظرات