۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۴۷۴۸۶۵
عضو انصارلله یمن:

ابوسفیان های معاصر در حال کشتار مردم یمن هستند

یکی از اعضای انصارالله یمن از آل سعود به عنوان ابوسفیان زمان یاد کرد و اظهار داشت که مردم یمن با روحیه شهادت طلبی در برابر دشمن ایستاده اند.
آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عبدالحفیظ المتوکل، از اعضای انصار الله یمن امروز در نخستین سالگرد شهدای مجاهد مقاومت مردمی یمن دفن شده در جوار بقعه متبرکه ناصرالحق آمل با بیان اینکه این شهدا در خانه خدا به شهادت رسیدند، گفت: این شهدا همانند مولای خود امام علی(ع) در خانه خدا به شهادت رسیدند. مردم یمن پیرو امام علی(ع) و امام حسین(ع) هستند و به این افتخار خود می بالند و اتفاقاتی که در یمن افتاده همانند گذشته ارتباط دارد که در آن زمان شمر، یزید و ابن سعد بود و امروز رژیم آل سعود وجود دارد.

وی اظهارداشت: مردم یمن در راه حق و حقیقت هستند و در این مسیر از چیزی ابایی ندارند حتی اگر موشک به سمت آنها شلیک شود و جنگده ها آنان را بمباران کنند.

این عضو انصارالله یمن ادامه داد: سوالی که مطرح می شود این است که اگر پیامبر اکرم(ص) در میان ما بود به سوی جبهه آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود بود می رفت یا به سمت مردم یمن که با ایمان درحال مبارزه هستند گام برمی داشت.

عبدالحفیظ المتوکل تصریح کرد: مظلومیت مردم یمن همانند مظلومیت امام حسین(ع) در صحرای کربلا است که آن حضرت را در محاصره قرار دادند و امروزه مردم یمن نیز غذا و دارو ندارد و در محاصره هستند.

این عضو انصارالله یمن با اشاره به حمایت تعداد اندکی از کشورها از ملت یمن افزود: درصحرای کربلا کودکان و زنان در اردوگاه امام حسین(ع) به شهادت رسیدند و ابو سفیان های معاصر نیز به کشتار ما می پردازند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن خانه ها، بیمارستان، مدارس، مجالس عزا، مساجد و دیگر امکانات را بمباران می کند و هزاران شهید به خاک و خون افتادند و این بزدلان از ترس حاضر نیستند با ما روبرو شوند و با کمک آمریکایی ها به بمباران می پردازند.

وی بر ایستادگی بدون هراس جوانان یمنی در برابر دشمن تأکید کرد و ادامه داد: با تمام قدرت در مقابل دشمن ایستادگی می کنیم و مرگ در راه خدا برایمان شیرین و گواراتر است.

 عبدالحفیظ المتوکل ادامه داد: امروز مادران و پدران یمنی جگر گوشه های خود را به جبهه های نبرد می فرستند و خانواده ای که 4 شهید دادند حاضر هستند پنجمین فرزند خود را در راه سرزمین خود به جبهه بفرستند.

وی بیان داشت: به رژیم سفاک سعودی و همه حامیان او و آمریکایی ها و صهیونیست می گوییم که ما دارای روحیه شهادت طلبی هستیم و حسینی بوده و به همه آزادمردان جهان اعلام می کنیم از هیچ کسی ترس و واهمه ای نداریم و شما مردم ایران همانند حضرت عباس(ع) در کنار امام حسین(ع) قرار دارید.

گفتنی است، 4 شهید مجاهد مقاومت مردمی یمن سال گذشته در بقعه متبرکه ناصرالحق آمل دفن شدند که مراسم سالگرد این شهدای گرانقدر با حضور علما و دانشجویان یمن و حضور پرشور مردم و مدیران برگزار شد./1314/ب202/د

ارسال نظرات