۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۷۳۷۰۷

آیت الله قبلان خواستار توجه دولت لبنان به مناطق محروم شد

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بر لزوم توجه دولت به مناطق محروم و حمایت از دستگاه های نظامی تأکید کرد.
شيخ قبلان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در ساختمان این مجلس در بیروت برگزار شد، بر لزوم حمایت گسترده ملت از دولت و ارتش جهت ایستادگی در برابر تروریسم صهیونیستی و تکفیری تأکید کرد و گفت: ما باید به حمایت از ارتش و دستگاه های امنیتی ادامه دهیم تا شاهد شکست توطئه تروریست ها و صهیونیست ها علیه لبنان باشیم.

وی افزود: در حالی که توانستیم دشمن صهیونیستی را شکست داده و از سرزمین هایمان اخراج کنیم، هم اکنون نیز موفق شدیم بر تروریسم تکفیری فائق آمده و لبنان را از بروز فاجعه و مصائب بیشتر نجات دهیم. این مساله به فضل وحدت و تسمک به معادله ارتش، ملت و مقاومت محقق شده است.

این عالم لبنانی تصریح کرد: ارتش به سلاح و تجهیزات نظامی نیاز دارد و باید نیازهای این سازمان برآورده شود. دولت همچنین باید به مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشد تا از بروز فاجعه اجتماعی جلوگیری کند.

آیت الله قبلان توافق سیاستمداران و پایبندی آنان به گفت وگو جهت برقراری ثبات سیاسی را خواستار شد و اظهار داشت: این ثبات سیاسی سبب انتخاب رییس جمهور و تشکیل دولت جدید شد. امیدواریم این گفت وگوها به تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت منجر شود تا شاهد راهیابی نمایندگان واقعی ملت به پارلمان و دولت باشیم./980/ب902/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات